NA TESTU

Tradicionalne vrijednosti uparene s električnim pogonom

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila Mercedes EQB
28.06.2023.
u 14:35
Isprobani Mercedes EQB 250 električna je varijanta modela GLB kojeg vole kupci željni prostranosti u premium vozilima. Nudi 190 konjskih snaga
Pogledaj originalni članak

Mercedes EQB 250, kakav smo isprobali, izgleda nam nevjerojatno poznato… Naravno, jer električna je to varijanta već dokazanog modela GLB kojeg vole kupci željni prostranosti u premium vozilima, ali i vozači skloni SUV obrisima. Oni koji k tome žele uskočiti u električnu eru sigurno će zastati pred ovim novitetom. Pokreće ga elektromotor sa 190 konjskih snaga, uparen s litij-ionskom baterijom kapaciteta 66,5 kWh.

EQB nudi do sedam sjedala (opcija) i izdašan prtljažni prostor (od 495 do 1710 litara). Dizajnerski, kvalitativno i komforom na razini je ostalih novih automobila iz Mercedes-EQ serije. Popis opreme prepun je naprednih tehnoloških stavki, poput multimedijskog sustava MBUX, glasovnog asistenta, predviđajućih i inteligentnih sigurnosnih sustava…
Gotovo svaki sustav za koji ste čuli ili ste ga u nekom automobilu vidjeli ovdje ćete naći – bilo u standardnoj, bilo u dodatnog opremi. Stražnja sjedala mogu se preklopiti, što je EQB-u podarilo i dobru dozu prilagodljivosti. Na nedostatak prostora u vozilu dugom 468,4 centimetra, uz 283 cm razmaka među osovinama, teško da se netko može požaliti.

Prilično je ugodan u vožnji, čak i dinamičan – izuzmemo li pokoji oštriji manevar koji mu se baš i nije svidio - bez obzira na težinu veću od dvije tone. Ovjes je za pohvalu, putnici ne osjećaju neravnine, buka se gotovo ne čuje. Snaga se prenosi samo na prednje kotače, a navedenih 190 konja te 375 Nm okretnog momenta do stotke ga uglađeno dovedu za 8,9 sekundi. Maksimalna mu je brzina postavljena na 160 km/h.
Dakle, EQB je potpuno električan, a potrošnja mu u mješovitom ritmu vožnje iznosi tvornički deklariranih 17,8-16,3 kWh/100 km. Realno, računajte na 5-6 kWh više na 100 prijeđenih kilometara. S jednim punjenjem baterije može se prijeći do 474 km, a da ga se na brzoj punionici napuni do 80 posto kapaciteta traje malo više od pola sata. Tako kaže proizvođač. Realnije je računati na oko 370 kilometara dosega. EQB 250 stoji od 59.290 eura.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.