novo u hrvatskoj

Već smo kupili četiri Volva XC90. Cijena? 567.000 kuna

Foto: Volvo
Volvo XC90
Foto: Volvo
The all-new Volvo XC90 - new steering wheel
Foto: Volvo
The all-new Volvo XC90 - cockpit, crystal gearknob and charcoal interior styling
Foto: Volvo
The all-new Volvo XC90 - seven-seat interior overview
31.03.2015.
u 18:00
Stiže nakon ljeta, ali to nije pokolebalo prve kupce koji su ga kupili, a da ga nisu vidjeli uživo
Pogledaj originalni članak

Premijernim pokazivanjem nove generacije Volva XC90 u Zagrebu se predstavio novi uvoznik za Hrvatsku ove švedske marke u kineskom vlasništvu. Novi uvoznik, naime, od lani je VCAG d.o.o. iz Ljubljane koji je nastao na osnovi partnerstva slovenske tvrtke KMAG d.d. i danske tvrtke Nellemann.

Nakon promjene uvoznika, u Hrvatskoj su na neviđeno već naručena četiri Volva XC90, čiji prvi primjerci stižu nakon ljeta. Početna cijena ovog tehnološki naprednog automobila iznosi 567.000 kuna. Prvi je to u nizu novih modela, koje Volvo planira kreirati, kako bi do 2018. godine imao potpuno novu gamu vozila.

- Volvo Car Group investirala je više od 11 milijardi dolara u produkciju novih modela od 2015. Lansiranjem potpuno novog XC90 počinje nova era. U sljedećem periodu, vidjet ćemo jedan do dva modela svake godine, i za četiri godine ovaj Volvo XC90 bit će najstariji model u floti. Planiramo prodati četiri puta više vozila u regiji do 2018. u usporedbi s 2014. godinom - rekao je Anders Kamp Jensen, čelni čovjek VCAG-a.

Vizualno upečatljiv SUV iz Volva pokazuje budućnost skandinavske škole dizajna automobila. Novi XC90 najmoćniji je i najčišći premium SUV sa sedam sjedala na svijetu. Serijski, naravno, dolazi u izvedbi sa pet sjedala, no na raspolaganju je i inačica sa dva sjedala u trećem redu, a na njima se mogu prevoziti osobe visoke do 170 cm. Novitet je nastao na novoj platformi, ima najnaprednije sigurnosne sustave (među kojima i zaštitu pri izlijetanju s ceste i automatsko kočenje na raskrižjima) te je opremljen novim motorima, za koje proizvođač tvrdi da su nenadmašni po kombinaciji snage i niske emisije. Hibridna izvedba, koja iz benzinskog i električnog motora izvlači 400 KS, prosječno troši 2,5 l/100 km te emitira samo 59 g CO2/km.

>> 60 godina rijetkog Volvo kabriolet modela Sport

>> Prva luksuzna limuzina jednako sposobna na cesti i izvan asfalta

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar zrakomlat59
zrakomlat59
21:04 31.03.2015.

Haha 2,5 Liter. To dok stoji i puni akumulatore.

EL
elv
11:20 01.04.2015.

Svaka cast Volvo! Auto je savrsen i cijenom umjereniji od njemaca..

ZA
zambezi
08:35 01.04.2015.

Ak se moze za Vuzem u Dubai za stoiljadi kuna,onda nije bed dat za volvo tolko. Ko ima nek se pela. A to su vjerojatno neki sto su radili u Kamenskom il u Konzumu na blagajni i tak slicni.