bez originalnosti

Već viđeno - novi Seat Toledo brat je blizanac Škode Rapid

Foto: ''
'Toledo27_nnn_aut_100912'
Foto: SEAT
'Toledo31_nnn_aut_100912'
Foto: ''
'Toledo33_nnn_aut_100912'
Foto: ''
'Toledo36_nnn_aut_100912'
Foto: ''
'Toledo40_nnn_aut_100912'
Foto: ''
'Toledo43_nnn_aut_100912'
Foto: ''
'Toledo02_nnn_aut_030912'
19.09.2012.
u 14:03
S početnom cijenom od oko 100.000 kuna smješta se u klasu koja nudi najviše za uloženi novac
Pogledaj originalni članak

Po cijeni od oko 100.000 kuna novi će se Toledo u Hrvatskoj početi prodavati tijekom ožujka iduće godine. Seatovu obiteljsku limuzinu - za koju proizvođač posebno naglašava da će ponuditi izvanrednu vrijednost za uloženi novac - isprobali smo u istoimenom gradu, u španjolskom Toledu.

>> Škoda Rapid prije Pariza ima premijeru u Splitu

Novo podvozje vozila

Već kad su pokazane prve fotografije - najprije bratske Škode Rapid, a potom i samog Seat Toleda - bilo je jasno da su kupci povoljnih a prostranih kompaktnih limuzina postali važniji no što su to bili prije nekoliko godina. Ti automobili više nisu neugledni, ne doživljava ih se više samo kao nosač povećeg prtljažnika. Toledo je 448 cm dug. Djeluje elegantno, pomalo i dinamično, a u interijeru nudi dovoljno prostora za udoban prijevoz pet odraslih osoba, uz 550 litara prtljažnika. Široka vrata prtljažnika, kao i njegove pravilne linije, omogućavaju da se taj prostor u potpunosti iskoristi. Sa spuštenim stražnjim sjedalima, u novi Toledo stane 1490 litara prtljage. Dakle, kapacitet mu je poput onoga kod karavanskih izvedbi. U odnosu na prethodnu generaciju, osam cm veći međuosovinski razmak (ukupno 260,2 cm) osigurao je putnicima više prostora za noge. Velika vrata olakšavaju ulazak u vozilo. Prilagodljiv interijer izveden je u kvalitetnim materijalima. To ne čudi, jer Seat je dio VW grupe, pa se podrazumijeva i stabilnost u vožnji te dobra upravljivost, koju je u ovom slučaju osiguralo novo podvozje ali i manja težina vozila. Motorna gama obuhvaća tri benzinska i dva dizelska agregata.

Početni 1,2 turbobenzinac

Ljubitelji benzinaca moći će izabrati 1,2-litreni TSI motor sa 85 ili 105 konjskih snaga, kao i 1,4 TSI od 122 KS. Posljednji je u ponudi sa 7-brzinskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom. Dizelska ponuda obuhvaća dva 1,6-litrena TDI agregata - od 90 i 105 konja. Ovisno o izvedbi, uz već spomenuti DSG, agregati su upareni sa 5 odnosno 6-brzinskim ručnim mjenjačima.

ODUŠEVIO NAVIJAČE

FOTO Pogledajte invaziju na hajdukovce. Svi su otišli u svlačionicu, jedan i dalje dijelio autograme

Hajduk je u gostima s 3-0 pobijedio Mladost Ždralove iz Bjelovara. Iako je domaćin bio agresivan i napadao prvih 15 minuta, Hajduk je poveo u 18. minuti. Sudac Zdenko Lovrić dosudio je jedanaesterac nakon što je Antonio Azinović srušio Bambu. Precizan je s bijele točke bio Yassine Benrahou. Hajduk je na 2-0 povisio u 34. minuti golom Rokasa Pukštasa. Treći gol za Hajduk zabio je u sudačkoj nadoknadi na kraju utakmice Bamba.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

SE
serđo
14:14 19.09.2012.

eno u pozadini alcazar. tamo je komunistima slomljena kičma, nisu mogli unutra.

MA
marcellus
21:10 19.09.2012.

Seat i dalje luta, VW ne zna što bi s njim i kako bi ga profilirao, neki modeli su stari audiji, neki nove škode, jednosavno nema identitet. VW je general public marka, audi premium, bentley luksuzan, škoda je budget marka, lambo supersportski a porsche sporstki, svaka marka vw koncerna ima svoje mjesto osim seata koji i dalje ostaje siroče.