Vozili smo

Audi A4 - tehnološki vrhunac poslovne klase

Foto: Audi
Audi A4
Foto: Audi
Audi A4
Foto: Audi
Audi A4
Foto: Audi
Audi A4
Foto: Audi
Audi A4
01.10.2015.
u 11:00
Automobil djeluje skladnije i dinamičnije, a dimenzijama je ostao sličan prethodniku
Pogledaj originalni članak

Virtualni kokpit, prikaz bitnih informacija na head-up zaslonu, Matrix LED glavna svjetla, pretinac za pametni telefon u kojem se on može i bežično napuniti, novi sustavi potpore za vozača, Audi connect usluge. Sva ova tehnološka 'čuda' tek su dio napredne opreme koja se (većinom opcijski) nudi u novoj, devetoj generaciji Audijeve limuzine srednje klase. Iz Audija ističu da je sva tehnologija u novom izdanju njihova najprodavanija modela nanovo razvijena.

Vizualno se novitet uklapa u ostatak Audijeve game, linije su prepoznatljive, obiteljske, no modernizacija je itekako vidljiva. Automobil djeluje skladnije i dinamičnije, a Matrix LED svjetla i upečatljiva rešetka hladnjaka glavni su 'krivci' za futuristički dojam. Dimenzijama je novi A4 ostao sličan prethodniku. Dužina i međuosovinski razmak za dva su cm veći, pa je A4 sada dug 472,6 cm, uz 282 cm razmaka među osovinama. Uporabom lagane konstrukcije i inteligentnim spajanjem materijala na težini je izgubio do 110 kg (ovisno o izvedbi). Otpor u vožnji bitno je smanjen - koeficijent otpora zraka sveden je na 0,23, što je najbolji rezultat u klasi. To je, pak, rezultiralo boljim performansama i nižom potrošnjom goriva. Na cestama u okolici Venecije novi se A4 pokazao kao uzoran vozački automobil. Stabilan je, agilan, udoban. Na zahtjeve vozača reagira brzo, motor i mjenjač surađuju skladno u svim isprobanim kombinacijama. Upravljač je direktan.

Novi Audi A4 u ponudi je sa sedam motora. Tri su benzinska TFSI stroja i četiri TDI dizelaša, a raspolažu sa 150 do 272 konjske snage. Motorna gama novog Audija A4 do 25% je snažnija, a troši do 21% manje goriva. Pogonski sustav i vozni postroj novog Audija A4 i A4 Avanta potpuno su novorazvijeni; 6-stupanjski ručni mjenjač, 7-stupanjski S tronic te 8-stupanjski tiptronic su redizajnirani. Automatski mjenjači sada nude funkciju praznog hoda koja štedi gorivo. Prvi primjerci u Hrvatsku stižu u studenome, a novi A4 moći će se naručiti od listopada. Cijene još nisu poznate.

>> Audi A4 - Elegantniji, lakši, štedljiviji i tehnološki mnogo napredniji

>> Audi Q7 - demonstracija tehnološke snage

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar Oneill
Oneill
12:16 01.10.2015.

Uf unutr huj a na loncu pozadi fuj.

Avatar lucprda
lucprda
21:06 01.10.2015.

skupo i nepotrebno ok, jest kvalitetno

LE
leurdovac
10:42 02.10.2015.

Izgleda da novinar ne zna da ovo zagađuje okoliš kao veća kotlovnica.