Najveći SUV model u ponudi Volkswagena dobio je novu generaciju. Oko pola milijuna primjeraka prodanih u prvoj generaciji značajan je uspjeh koji bi trebao nastaviti i novi model koji odlikuje značajno reducirana težina.
Novi je model za čak 208 kilograma lakši u osnovnom izdanju. To je svakako pridonijelo manjoj potrošnji goriva gotovo 20 posto – u nekim slučajevima potroši se manje dvije litre na 100 kilometara.
Odlika nove generacije je što će biti prvi model koji će Volkswagen ponuditi uz hibridnu tehnologiju. U osnovi, riječ je o benzincu 3,0 V6, koji uz pomoć elektromotora nudi ukupno snagu 380 konja i 560 Nm okretnog momenta. Takav stiže do stotke za šest i pol sekunda, a 50 km/h može postići i samo s elektromotorom.
Prema službenim podacima, troši 8,2 litre. Tu su i dvije izvedbe TDI. Osnovni je trolitreni V6 od 240 KS i 530 Nm okretnog momenta, a vrh dizelske ponude čini 4,2 litreni V8 TDI od 335 KS i 770 Nm okretnog momenta. Prvi put u klasi, svi su motori upregnuti 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Osnovni model ima standardni pogon na sva četiri kotača u kombinaciji s Torsen diferencijalom s ograničavanjem proklizavanja, a ima i mogućnost off road postavki koje uključuju drugačije postavke ABS-a, ESP-a i ASR-a, uz Hill Assist.
Uz V6 Tdi model nudi se i Terrain Tech Packet, koji obuhvaća reduktor te središnji i stražnji diferencijal sa stopostotnom mogućnošću zaključavanja.