Zar ih stvarno gubimo? Ovi auti nestaju zbog novih europskih propisa, ostalima se mijenjaju cijene
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadžaj s potpisom.
Mjesečni pristup - 39 kn/mj
Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata
- Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
Domovini je dala četiri sina, pronalaskom tijela zadnjeg, zajecala je: 'Takvo što povijest još nije zapisala'
Ivo, poznatiji kao Veliki Joe, krenuo je u proboj iz Vukovara, upao u neprijateljsku zasjedu i skočio u Dunav. Mato je poginuo još na početku rata 19. rujna 1991. godine pri pokušaju zauzimanja vojarne JNA. Niko je 21. studenog 1991. zarobljen u odveden u koncentracijski logor Sremska Mitrovica gdje je zvjerski mučen. Mijo je došao u obiteljsku kuću, a susjedi Srbi ubili su ga u kukuruzištu 18. studenog iste godine.
'Kad smo dobili prazne granate, punili smo ih barutom iz patrona lovačkih puški, uvijek bismo se snašli'
Državni tajnik Središnjeg državnog ureda za Hrvate izvan Republike Hrvatske rođeni je Vukovarac, koji je u doba opsade bio zapovjednik topništva obrane grada
Gosti zamjeraju što je pizza u kamp-restoranu 16, dok je izvan kampa 11 eura
U hrvatskom turizmu ukupno je 825 kampova, od čega 377 velikih i 448 malih. Drugi smo u Europi po kvaliteti kampova, a prvi po njihovim cijenama
Imamo najnovije podatke: Evo od kuda je u Hrvatsku došlo najviše stranaca
Među strancima koji žive u Hrvatskoj njih 19.072 su državljani drugih članica EU, a 95.544 državljani zemalja izvan EU.
'Vukovar se ne može svojatati. Nije dobro da se njime manipulira, a istina o njemu samo je jedna'
Umirovljeni pukovnik HV-a i prvi imenovani zapovjednik obrane Vukovara nepokolebljiv u inzistiranju na istini o obrani tog grada
Ma nema, bilo što proizvedeno u EU nije niti malo konkurentno na globalnom tržištu. Sve je usredotočeno u izvlačenje akumuliranog kapitala od građana, ništa drugo... Koliko se toga natovarilo građanima na leđa, od zelenog, digitalnog, sigurnosnog itd. A sve samo zato da se formira još birokracije i još nameta. Nema tu neke sreće... Ti birokrati su onda otjerali proizvodnju, da bi sada nabijali carine. Dovoljno je pogledati neku globalnu WEB trgovinu, koliko je veći izbor stvari za Ameriku ili Aziju, te koliko su iste stvari jeftinije... Pa EU ne može niti zrno pšenice proizvesti bez subvencija koliko je sve skupo i puno nameta, a kamoli jedan auto. Nekada je EU bila svjetski poznata po autoindustriji, danas je to samo skupo i loš omjer cijene/kvalitete.