KONFERENCIJA

Adris će do 2017. godine u turizam uložiti četiri milijarde kuna

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Adris će do 2017. godine u turizam uložiti četiri milijarde kuna
29.09.2014.
u 14:02
Pitanje o prodaji duhanske industrije zasjenilo ostale teme
Pogledaj originalni članak

Hoće li Adris prodati svoj temeljni biznis, duhansku industriju koja je tijekom proteklih godina zapravo financirala ukupan razvoj grupacije te koliko će se kroz najavljeno restrukturiranje Croatia osiguranja smanjiti broj zaposlenika naslovi su koji već drugi tjedan pune medijski prostor.

Investicijski fokus

U tom ozračju preostala dva biznisa unutar poslovnog okvira Adrisa, turizam i marikultura, ostala su u sjeni i na tradicionalnoj godišnjoj konferenciji održanoj u subotu u sjedištu rovinjske grupacije iako su u oba segmenta realizirani veliki, iznimno kvalitetni pomaci.

Posljednjih desetak godina Adris je ukupno investirao više od sedam milijardi kuna, najviše u turizam, konkretno 2,65 milijardi kuna, dok je u proizvodnju zdrave hrane, uzgoj bijele ribe uložen 561 milijun kuna. Direktor kontrolinga u Adris grupi Hrvoje Patajac najavljuje da ta dva biznisa ostaju u velikom investicijskom fokusu kompanije. U ovom razdoblju recesije, između 2008. i 2013. u turizmu i marikulturi otvorili su oko 600 radnih mjesta i na taj su podatak, kaže, posebno ponosni. Adris je prepoznao turizam kao dugoročno održiv posao, što svjedoči i činjenica da je između 2010. i 2013. cijela Istra zabilježila rast broja turista od 13,4 posto, a sama Maistra upisala je plus od 15,1 posto. Dobri trendovi u djelatnosti očekuju se i dalje. Prema procjenama do 2020. godišnje povećanje broja dolazaka turista, na svjetskoj razini, iznosit će između tri i pet posto.

Preobrazba hotela

Investicijski ciklus se nastavlja, slijede ulaganja u hotele Adriatic, Park i Valdaliso te podizanje kategorizacije i u svim kampovima. Ulaganja u turizam zaključno sa 2017., najavljuje Patajac, iznosit će više od četiri milijarde kuna, što će destinacijama Rovinj i Vrsar donijeti potpunu preobrazbu ponude, u kategoriji četiri i pet zvjezdica bit će 95 posto hotelskih kapaciteta. Posebno naglašava aktivnosti na razvoju destinacije, odnosno motiviranja gostiju da dođu u Rovinj.

Uloženi trud samo je posljednje tri godine donio trostruko povećanje operativne dobiti, sa 44 na 130 milijuna kuna. Usto je Maistra, navodi, od vrlo visoko zadužene tvrtke prije pet godina smanjila taj teret pa bez problema može iznijeti investicijski ciklus do 2017. Nakon provedbe integracije nedavno kupljenog hotela Hilton u Dubrovniku ne očekuju se nove akvizicije.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.