Novo preslagivanje

Maistra kupila dubrovački hotel Hilton, sada želi ACI

hilton imperial
Foto: PR
1/2
13.09.2014.
u 11:15

Analitičari procjenjuju da je hotel plaćen između 15 i 20 milijuna eura

Potpisima je jučer zapečaćeno ono o čemu se posljednjih dana u dubrovačkim turističkim krugovima tek počelo šuškati: istarska Maistra postala je većinski vlasnik hotela Hilton Imperial u Dubrovniku. Rovinjska turistička kompanija iz sastava koncerna Adris kupila je od Atlantske plovidbe 81,6 posto tog dubrovačkog visokokategornika. Cijena nije objavljena, ali analitičari procjenjuju da je ona svakako između 15 i 20 milijuna eura. Drugo veliko, tektonsko preslagivanje u hrvatskom turizmu (nakon Lukšić grupe i Istraturista prije nekoliko tjedana) svojim su parafom zaključili Ante Vlahović, predsjednik uprave Adris grupe i predsjednik Nadzornog odbora Maistre, i Pero Kulaš, predsjednik uprave Atlantske plovidbe.

Definirali razvojni put

– U svome poslu znat ćemo poštovati ono što su stvarali mnogi naraštaji dubrovačkih ljudi. Znat ćemo biti odgovorni poslodavac i dobar prijatelj Grada. I ovim iskorakom u najprestižniju turističku destinaciju ustrajemo na izvrsnosti u svome poslovanju. Nedavnom kupnjom Croatia osiguranja, ulaganjima u turizam i zdravu hranu, Adris se afirmirao kao vjerodostojan investitor i definirao svoj razvojni put – znakovito je jučer prokomentirao Ante Vlahović buduće kompanijine prioritete među kojima je, kako je potvrdio za Večernji list, i privatizacija ACI-ja.

– Da, zainteresirani smo i za ACI. Ovim, pak, iskorakom u najatraktivniju turističku destinaciju, nakon gradnje hotela Monte Mulini i Lone u Rovinju te gotovo tri milijarde kuna uloženih u turistički dio kompanije, nastavljamo ulagati u najkvalitetniji segment hotelske ponude, čime na najbolji način potvrđujemo izvrsnost u svome poslovanju. Tomu će svakako pridonijeti i nastavak suradnje s etabliranim svjetskim brendom Hiltonom – kazao je u Dubrovniku prvi čovjek Adrisa.

Žilavih pet zvjezdica

Motiv za kupnju Hiltona i širenje poslovanja u segmentu s pet zvjezdica bilo je, napominju u Adrisu, i to što se upravo taj segment pokazao održivim i cjenovno najmanje osjetljivim dijelom poslovanja.

Za promatrače, širenje na Dubrovnik još jedna je potvrda da Maistra, odnosno Adris, u društvu s Lukšić grupom i Valamarom ostaje čvrsto u uskom krugu od tri najveća, ključna igrača u hrvatskom turizmu.

Odličan poslovni potez. Izlazak iz Istre i ulazak na velika vrata, s hotelom od pet zvjezdica, u prestižni Dubrovnik pokazatelj je Adrisove ozbiljnosti i dugoročne turističke opredijeljenosti. Nakon što je Lukšić grupa kupila umaški Istraturist, ova je transakcija zasigurno i svojevrsna demonstracija snage i poruka; ostajemo u vrhu – zaključuju turistički analitičari.

Do ove kupoprodaje omjer snaga u hrvatskom turizmu bio je sljedeći; najveća je Lukšić grupa sa 45.000 kreveta, Valamar je drugi sa 42.000, dok Maistra raspolaže s nepune 34.000 kreveta. Kupnjom Hiltona Maistra je narasla za oko 150 komfornih smještajnih jedinica u jednom od najpoznatijih dubrovačkih hotela, vrhunske lokacije i najviših pet zvjezdica.

>>Adris preuzeo hotel Hilton Imperial u Dubrovniku

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije