PROMO

Agencija koja se krije iza Pipijevih reklama sinoć je osvojila čak 6 nagrada na najvažnijoj regionalnoj dodjeli digitalnih nagrada Somo Borac!

Foto: Promo
Agencija koja se krije iza Pipijevih reklama sinoć je osvojila čak 6 nagrada na najvažnijoj regionalnoj dodjeli digitalnih nagrada Somo Borac!
09.10.2020.
u 09:13
Reklamna agencija Imago Ogilvy nastavlja nizati uspjehe na regionalnoj razini i to ovoga puta za brend Pipi, o kojem svi pričaju posljednih mjesec dana.
Pogledaj originalni članak

Ova godina nije samo brendove primorala da većinu svojih marketinških aktivnosti prebace na digitalno, nego je i ovogodišnju dodjelu SoMo Borca prebacila s poznate pozornice rovinjskog Weekend Media festivala na YouTube i Facebook. Inače, Somo Borac je najprestižnija dodjela digitalnih nagrada u regiji koja se dodjeljuje u čak 10 kategorija, a sve su vezane uz kreativnost i korištenje digitalnih tehnologija u oglašavanju.

A da u digitalnim vodama izvrsno plivaju, dokazali su i u hrvatskoj reklamnoj agenciji Imago Ogilvy, koja se inače krije iza svih kreativnih kampanja za najpoznatiju splitsku narančadu Pipi. Podsjetimo, Pipi je u posljednjih mjesec dana bila u centru medijske pažnje nakon što je na Facebook profilu objavila sliku dvojice muškaraca na plaži uz poruku “Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #BolimePipi”. Osim što je donijela lavinu pozitivnih, ali i negativnih reakcija, Imago Ogilvyju je donijela i nagrade.

Naime, čak šest nagrada otišlo je u Imagov Pipi tim: od toga četiri velika SoMo borca, jedan mali (SoMoritanac), ali i Posebno priznanje by Google koje je Pipi kampanji "Lito je tamo di si ti” dodijelio novi partner natjecanja Google. Važnost ovih nagrada najviše se očituje kroz utjecaj koje marketinške kampanje imaju na društvenim mrežama, ali i online općenito. Priznanje je to nagrađenim agencijama da njihove kampanje dobro kotiraju i na drugim, onim manje klasičnim oblicima oglašavanja, posebice u godini kojoj ništa nije normalno.

Za ove hrvatske kreativce Somo borac nagrade su koje će dodati uz bok ostalim prestižnim kipićima osvojenim tijekom godina rada. Podsjetimo, osim kanskog Lava koji je u marketinškom svijetu ekvivalent Oscarima i Euro Effie, najprestižniju nagradu za učinkovitost u oglašavanju, Imago Ogilvy osvojio je i prestižnu američku nagradu oglašavanja Clio Awards, zatim London International Awards, Epicu, Eurobest, GoldenDrum, AdStars te brojne druge s manjih, ali ne manje vrijednih festivala.

Kako to uglavnom bude, najizazovnija vremena često na površinu izvuku ono najkreativnije iz svakoga, a posebice kreativne agencije. Slažu se s tim u Imago Ogilvyju i poručuju: “Samo da se radi i boli nas Pipi!”.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr