Potrošački savjetnik

Ako niste zadovoljni proizvodom, a nisu vam odgovorili, javite to ministarstvu

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Ako niste zadovoljni proizvodom, a nisu vam odgovorili, javite to ministarstvu
31.12.2013.
u 17:00
Nakon što ste se pismeno obratili trgovcu te zatražili povrat novca, trgovac vam je dužan odgovoriti u roku od 15 dana.
Pogledaj originalni članak

P: Prijateljica i ja u listopadu smo preko tvrtke Medikor kupile laserski depilator marke RIO, model LAHC2-3000, za 2984 kune. Budući da su na internetskoj stranici upute i opis proizvoda bili kratki, prijateljica je, s obzirom na to da radi u ljekarni i poznaje dobavljača, kontaktirala s Medikorom. Naravno, proizvod je nahvaljen, opisan kao lak i jednostavan za uporabu i s odličnim rezultatima. Kako su upute za proizvod bile u kutiji proizvoda, koja je bila zamotana u celofan, kutiju smo morale otvoriti. Nakon pročitanih uputa i nekoliko korištenja (po uputama) vidjele smo da, osim velikog gubitka vremena (nigdje na internetu ni u uputama ne piše koliko traje jedan ciklus), nema nikakvih rezultata. Zvale smo Medikor, a tamo su rekli da aparat ne primaju nazad jer je otvoren i da se obratimo njihovoj službi za reklamacije. Poslale smo pisanu pritužbu trgovcu, a on nam je odgovorio telefonski opravdavajući se da je kolegica zadužena za naš slučaj na bolovanju. Rekli su i da za povrat novca nema osnove, da je uređaj ispravan, kao i da bi za konkretne rezultate trebalo proći barem 6 mjeseci. Nekoliko su puta naglasili da oni ne vrše povrat novca. Hoćemo li čekati da prođe tih 6 mjeseci pa ponovno uputiti pritužbu? Ili da se odmah obratimo mjerodavnoj inspekciji? (A. L.)

O: Nakon što ste se pismeno obratili trgovcu od kojeg ste kupili uređaj te temeljem čl. 5. Zakona o zaštiti potrošača zatražili povrat novca, budući da su rezultati uporabe nezadovoljavajući te nisu u skladu s uputama i obećanim rezultatima, trgovac vam je dužan odgovoriti u roku od 15 dana prema čl. 8. Zakona o zaštiti potrošača. Po isteku tog roka, ako nije udovoljio vašem zahtjevu, prijavite ga na internetskoj stranici Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača Ministarstva gospodarstva: https://prijava.mingo.hr/CD/webObrazac.do ili pisanim putem istom ministarstvu, Ulica grada Vukovara 78, Zagreb.

P: Garaža na Cvjetnom trgu u Zagrebu poskupila je parkiranje sa 10 na 12 kuna po satu. Tu odluku nigdje nisam pročitao te me zanima tko određuje cijenu parkiranja u toj garaži? Obračun parkiranja radi se tako da se i minuta više korištenja od punog sata obračunava kao puni sat. Je li to u redu?

O: Pružatelj usluge dužan je na vidljivo mjesto staviti važeći cjenik, informacije o sjedištu i nazivu tvrtke te način podnošenja prigovora. Savjetujemo da se obratite pismenim putem pružatelju usluge te zatražite objašnjenje gdje su podaci navedeni. Visinu cijene određuje sam pružatelj usluga te to nije propisano zakonom. Odgovor trebate primiti u roku 15 dana temeljem čl 8. Zakona o zaštiti potrošača.

Igor Vujović, savjetnik Društva Potrošač

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DU
Deleted user
13:52 06.01.2014.

Uvoznički lobi je napokon uspio srušiti državni inspektorat..Sramota..

LU
lutomirski
20:04 02.01.2014.

odmah pisem ministarstvu...oni ce mi odmah pomoci.....malo morgen...ha,ha,ha, sad ste poceli jos viceve da pricate, zaposlite odmah Mesica..