Allianzovi procjenitelji šteta na automobilima ubuduće će svoj posao odrađivati na mjestu nezgode čime osiguravatelj želi skratiti proces procjene i isplate šteta, ali i smanjiti onečišćenje okoliša reduciranjem papirologije. Mobilni procjenitelji koristit će tablet-aplikaciju, razvijenu u suradnji s Microsoftom i InfoCumulusom.
– Allianz je među klijentima prepoznat po brzoj isplati šteta i u želji da im ponudimo još bržu i kvalitetniju uslugu uvijek smo u potrazi za novim i boljim rješenjima. Ovo je također prvi korak u digitalizaciji procesa kojim ćemo posve ukinuti papirnate obrade šteta – komentirao je uvođenje nove usluge Slaven Dobrić, član uprave za operacije Allianza.
Aplikaciju trenutačno koristi 20 Allianzovih procjenitelja u cijeloj Hrvatskoj, a osim procjenitelja, podacima koje obrađuje aplikacija služe se i njihovi menadžeri, što im omogućava lakše praćenje rada na terenu i više procjena u jednom danu. U Allianzu smatraju da je dosad obrade šteta usporavala ovisnost procjenitelja o informacijama iz ureda i veliki obujam papirologije.