Pametni kišobran

Amazon želi diljem svijeta prodavati hrvatsku Kishu

Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Amazon želi diljem svijeta prodavati hrvatsku Kishu
20.11.2015.
u 11:45
Pregovaraju sa zastupnicima za Rumunjsku, Kanadu i Japan Riječki startup nije ponudu smjesta prihvatio, već žele razraditi pojedinosti poput grešaka u proizvodnji, pakiranju i dostavi
Pogledaj originalni članak

Amazon, najveća online trgovina na svijetu, zainteresirana je za prodaju hrvatske Kishe. Riječ je o pametnom kišobranu koji je razvio istoimeni startup iz Rijeke, a koji se proizvodi u pogonu najvećeg domaćeg proizvođača kišobrana tvrtke Hrvatski kišobran iz Zaprešića.

Kisha je prije pola godine osvanula u mnogim zapadnim medijima poput Forbesa, Wireda, Daily Maila i Adweeka, a prvu seriju od tisuću komada hrvatski startup rasprodao je u manje od tri mjeseca. Međutim, Goran Čandrlić, suosnivač i direktor Kishe, kaže da se neće žuriti s prihvaćanjem Amazonove ponude.

Nisu pali ničice

Točno je da nam se javio Amazon i da želi prodavati naše pametne kišobrane, ali nismo odmah pristali, već smo krenuli u razgovore i pripreme za to kaže Čandrlić.

Dodaje da mu je drago što se Amazon javio sam i što je zainteresiran prodavati visokotehnološki proizvod razvijen u Hrvatskoj. Objašnjava pak da takva odluka ne može biti pitanje emocija, već je prethodno nužno osigurati kapacitete u proizvodnji, distribuciji i podršci kako to ne bi negativno utjecalo na korisničko iskustvo.

– Prodaja na Amazonu ovisi o mišljenju i komentaru njegovih korisnika i zato je iznimno važno da oni budu zadovoljni, jer bi nam se u protivnome takav potez mogao obiti o glavu kaže Čandrlić.

Navodi da je prodaja na Amazonu globalni posao i nije dovoljno samo proizvesti nešto dobro, "već treba biti sposoban to isporučiti do korisnika na način koji korisnik želi u vrijeme kad želi i pri tome ponuditi podršku koju želi".

Dodaje da pri tome treba uzeti u obzir i stvari o kojima proizvođači nerado govore poput grešaka u proizvodnji, pakiranju i dostavi.

– Svaki biznis ih ima i najčešće iznose između tri i pet posto, a ako želite imati zadovoljne kupce, ne samo da te greške morate smanjiti već trebate imati spreman i dobar odgovor na takve situacije kako bi vam korisnici bili zadovoljni kaže Čandrlić.

Dodaje da su zbog toga oprezni te planiraju idućih šest mjeseci raditi na pripremama za jedan takav korak.

– Znači li to da ćemo za šest mjeseci biti na Amazonu, ne mogu sa sigurnošću reći, ali ključno nam je dobro korisničko iskustvo, dok se za interes za prodaju našeg proizvoda ne pribojavamo budući da dolazi sa svih strana kaže Čandrlić.

Žele ih Gilt i Next Weba

Uz Amazon, s njima su kontaktirali još europski Gilt i The Next Weba, a u pregovorima su sa zastupnicima za Rumunjsku, Kanadu i Japan. Kaže da su im se javile i neke velike tvrtke iz Hrvatske, ali o tome zasad nema komentara.

– Želimo izgraditi fizičku prisutnost na tržištu i zadovoljan sam kako se stvari razvijaju jer su ovo prvi rezultati u tom smjeru s obzirom na to da smo dosad bili usmjereni na razvoj kaže Čandrlić.

Tako novi modeli Kishe rade na jednom punjenju osam do 12 mjeseci i u cijelosti su vodootporni.

– Nove, dizajnerske modele namijenjene ženama počeli smo prodavati prije desetak dana preko naše web trgovine i prodaja ide odlično – zaključuje Čandrlić

>>Prvi hrvatski pametni kišobran rasprodan u tri mjeseca

>>Potpredsjednik uprave Indiegogoa ponudio pomoć hrvatskim projektima

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

JT
jazvic.tomislav
16:35 20.11.2015.

Čitao sam ovaj članak u tiskanom izdanju i ogorčen sam što se iz članka dugog gotovo cijelu stranicu ne može nikako saznati što je to uopće pametni kišobran.