dani komunikacija

Australski kreativci odaju tajne najboljih kampanja

Foto: ''
'Brian Morrissey'
Foto: ''
'Danny Searle'
Foto: ''
'Judd Labarthe'
28.03.2013.
u 12:00
Trojica stručnjaka predavat će o tome kako postati najnagrađivanija agencija te predstaviti pet trendova content publishinga
Pogledaj originalni članak

Najbolji australski kreativni direktor Danny Searle, član savjetodavnog odbora Effie Worldwide Judd Labarthe i stručnjak za digitalne medije Brian Morrissey, nova su tri predavača koja će svoje znanje i iskustva podijeliti s posjetiteljima ovogodišnjeg festivala marketinških komunikacija Dani komunikacija koji će se održati u Rovinju u hotelu Lone od 16. do 19. svibnja.

Trojica stručnjaka održat će predavanja o tome kako postati najnagrađivanija agencija, koje su tajne najučinkovitijih svjetskih kampanja te predstaviti pet glavnih trendova content-publishinga. A da imaju o čemu govoriti, svjedoče i njihova iskustva u poslovnom svijetu. Naime, Danny Searle karijeru je počeo u agenciji The Campaign Palace u Sydneyu, gdje je tijekom pet godina napravio neke od najpoznatijih australskih oglasa.

U azijski ured agencije BBDO/Proximity u Singapur dolazi prije pet godina, na poziciju predsjednika uprave i glavnog direktora za korisnike. Godinu nakon njegova dolaska agencija je proglašena vodećom te najučinkovitijom azijskom mrežom. Brian Morrissey glavni je urednik Digidaya, portala specijaliziranog za digitalne medije i marketinšku industriju, dok je Judd Labarthe u svojoj bogatoj karijeri sudjelovao u projektima koji su osvojili pedesetak nagrada Effie, i to na tri kontinenta.

U agencijskom poslu proveo je 25 godina, a na festivalu komunikacija održat će predavanje \"Mitovi i mantre o učinkovitosti\" gdje će govoriti o procesima kreiranja učinkovitih kampanja koje će kreativci obožavati stvarati. Labarthe radi u Berlinu, a predaje diljem svijeta o kreativnosti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.