KAKO VODITI AMAZON

Case study natjecanje: Pobijedio tim Vipneta, Styrijina ekipa druga

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Styria
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Styria
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Styria
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Styria
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Styria
25.04.2018.
u 23:01
- Ono u čemu su bili posebno kvalitetni bila je kreativnost što je zanimljivo jer hrvatska poduzeća u tomu nisu jaka, rekao je profesor Filipović
Pogledaj originalni članak

Dva iscrpljujuća, ali produktivna dana iskusilo je šest timova, svaki iz jedne tvrtke, na 11. Natjecanju u rješavanju poslovnih slučajeva u organizaciji hrvatskog Alumni kluba IEDC Poslovne škole Bled. U ponedjeljak u 9 sati u DoubleTree Hilton hotelu u Zagrebu dobili su zadatke osmišljavanja strategije Amazona za širenje tvrtke prema poslovanju u klasičnim prodavaonicama koje su rješavali sve do jučer u 17 sati. Tada je žiri predvođen Nenadom Filipovićem, profesorom menadžmenta i poslovne etike u toj poslovnoj školi, proglasio pobjednike.

Za prolazak u daljnje natjecanje Bledove škole, samo sad u međunarodnoj konkurenciji, te nagradu seminara za zaposlenike u svojoj tvrtki, borile su se ekipe tvrtki Cemex, INA, HEP, JGL Styria i Vipnet. Upravo je tim Vipneta pobijedio, i to ispred Styrije, čiji je i Večernji list dio, no, kako je Filipović naglasio prilikom objave rezultata, razlika je između prva dva tima bila vrlo mala.

- Iscrpljeni smo, ali jako sretni i ponosni. Najvrednije nam je bilo shvatiti da fokusirani i kao tim, gdje svatko sudjeluje, možemo jako puno toga napraviti u jako malo vremena – rekla je Mila Perović iz pobjedničkog Vipnetova tima i dodala da će članovi tima svakako moći primijeniti ono što su naučili u svakodnevnom poslovanju.

Nenad Filipović tvrdi da su timovi u ovom natjecanju bili iznadprosječno dobri.

- Ono u čemu su bili posebno kvalitetni bila je kreativnost što je zanimljivo jer hrvatska poduzeća u tomu nisu jaka, a i neka od tvrtki iz kojih su se timovi natjecali nisu poznata po toj vrlini. Ovi su timovi dobro surađivali unutar sebe i bili su sastavljeni od različitih profila, zanimanja i interesa – objasnio je Filipović.

Styrijin tim u kojem su sudjelovali Milena Zajović (Večernji list), Monika Mudrinjak (Poslovni dnevnik), Belizar Karlović (Njuškalo), Denis Kunšt (Večernji list), Danijel Lijović (Večernji list) i Boris Šuša (Njuškalo) posebno je pohvalio.

- Vrlo su bili dobri u razumijevanju internetskog poslovanja. To su donijeli sa sobom iz medijske industrije, a imali su i vrlo lijep i uvjerljiv nastup prilikom prezentacije – objasnio je Filipović.

Za taj nastup sudionici Styrijinog tima posebno su pohvalili svoju članicu Milenu Zajović, novinarku Večernjeg lista.

- Bilo je tu jako puno improvizacije i drago mi je da se to nije vidjelo, a specifično je bilo to da se u ovakvom natjecanju jednostavno nemaš vremena pripremati ili održavati probe. Pokušaš napraviti najbolje moguće u ograničenom vremenu. Sada nisam sigurna je li mi drago ili krivo što smo za dlaku ostali drugi, ali barem nam je ovo neka potvrda da smo znali što radimo – rekla je Zajović.

Njen kolega, također Večernjakov novinar i urednik. Danijel Lijović bio je zadovoljan zbog novog iskustva koje je dobio.

- Ovakvo natjecanje može dobro doći za širu perspektivu gledanja na poslovanje, dobro je biti svjestan i poslovne i financijske strane, a ne samo proizvodnog procesa. Bilo je odlično jer da sam imao dva tjedna, a da sam radio sam, ne bih nikad napravio ono što smo mi kao tim uspjeli u 36 sati – objasnio je Lijović.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.