Nakon što je krajem travnja prošle godine portal Večernji.hr doživio potpuni redizajn i promjenu koncepta, uslijedio je i snažan rast u svim ključnim metrikama: jedinstvenim korisnicima, posjetima te pregledima stranica.
Veliki uspjeh koji je Večernji postigao u proteklih godinu dana dobio je i međunarodno priznanje. Naime, u prestižnom globalnom natjecanju digitalne industrije "Digital Media Awards Europe" portal Vecernji.hr nominiran je u finale kategorije "Best New Vertical/Brand" s nekim od najuglednijih svjetskih medija poput Business Insidera Europe. U užem izboru nalaze se još i BBVA Communications, Sport Whispers te Miss7.hr.
Također, native tim Večernjeg lista u suradnji s partnerima Unilever (Signal i Zendium) te Ministarstvom zdravstva Republike Hrvatske nominiran je u kategoriji "Best Branded Content Program – B2C" za iznimno uspješan projekt Blistavosmijeh.hr kojem je svrha podizanje javne svijesti o problematici oralne higijene u Hrvatskoj kod djece i mladih te nužnoj edukaciji i prevenciji.
Odabir pobjednika održat će se u Londonu, 31. svibnja ove godine.