Nakon što je doživjela debakl na tržištu mineralne vode, jedna od najvećih svjetskih kompanija, Coca-Cola, okrenula se proizvodnji mlijeka. Ali ne bilo kakvog. Umjesto uobičajenog, kompanija će od sljedećeg mjeseca američkim potrošačima servirati mlijeko koje je hranjivije, javlja Independent.
Ono će se prodavati pod nazivom Fairlife, a sadržavat će 50% više prirodnih proteina i kalcija te nisku dozu šećera. Koštat će dvostruko skuplje od uobičajenog mlijeka.
''Mlijeko kakvo nikad nije bilo'' imat će, tvrde iz kompanije, bolji okus te će se proizvoditi na 92 održive mliječne farme i to postupcima koji jamče ''udobnost životinja te najveći standard kvalitete''.
Kompanija koje proizvodi više od 1000 različitih pića diljem svijeta očekuje da će njihovo inovativno mlijeko osvojiti tržište i dugoročno donijeti profit.
>>Coca-Cola osigurala 1,7 milijuna dolara za poplavljena područja
>>Coca-Cola iz nekih pića uklanja kontroverzni sastojak