Sjajno, super, izvanredno, hvalili su preksinoć britanski novinari novi hrvatski turistički slogan "Croatia, full of life", novi video i kompletnu ideju za promidžbu. Bili su gosti na londonskoj svečanoj promociji novih promidžbenih alata Hrvatske turističke zajednice, a na gostima je da hvale. Istini za volju, novi slogan u svim blic-ispitivanjima među strancima, otkako je početkom godine izabran, dobro prolazi. No, domaća je javnost uradak na koji je potrošeno nešto više od dva milijuna kuna lošije primila, a novi je slogan u međuvremenu dobio i puno posprdnih inačica.
Sinoć je u Londonu predstavljen skupini specijaliziranih turističkih pisaca i blogera, a za koji će tjedan i velika svjetska burza turizma pa će brzo biti jasniji dometi nove hrvatske promocijske taktike. Domaća javnost zadržava pravo na kritičnost.
– Samo događanje u Londonu, koliko se dalo vidjeti iz Zagreba, bilo je kreativno i na razini zadatka, što svakako pozdravljam. Konkurencija je velika i treba se što inovativnije i kreativnije izboriti za pozornost. No, što se slogana tiče, i dalje mislim da onima koji ne poznaju Hrvatsku ne otkriva puno o našim prednostima, potencijalima ili posebnostima u odnosu na konkurenciju, već nudi veliko obećanje koje tek moramo opravdati. Naime, samo su pojedini hrvatski gradovi puni života, a ostatak, posebno izvan sezone, prilično je beživotan iako imamo puno prirodnih, kulturnih, gastronomskih i drugih aduta. Njih tek treba brendirati, osmisliti ponudu i živnuti. Lansiranje podslogana, koji će biti rječitiji, zahtijeva i puno truda i puno novca. Mislim da bi bilo bolje da prodajemo svijetu ono što jesmo, a u puno toga smo u europskom vrhu, nego ono što bismo željeli biti – komentar je Bože Skoke, stručnjaka za brendiranje destinacija. No hrvatske turističke čelnike te brige ne more. Zadovoljni londonskim eventom uvjereni su da su odradili posao o kojem će se govoriti i pisati.
– Novi slogan omogućava veliku kombinatoriku i isticanje svih proizvoda pojedinačno. Upečatljiv je, lako se pamti, stranci kažu da im je logičan te da u njemu prepoznaju i tako doživljavaju Hrvatsku. To što ga neki rezignirano komentiraju i govore da Hrvatska nije puna života otkriva da ne rade u turizmu – kaže ministar turizma Darko Lorencin.
Ministar otkriva i da glumica Naomi Harris, nova djevojka Jamesa Bonda u filmu koji tek treba stići u kina, nije bila slučajno na londonskoj promociji nove komunikacijske ideje hrvatskog turizma.
– Ništa nije slučajno. Ne bih još smio o tome, ali novi film o Jamesu Bondu možda će se snimati u Hrvatskoj.
... isto kao i nove epizode Game of thrones??