PROMO

dm uvijek traži zlata vrijedne domaće partnere

Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“
Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“
Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“
Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“
Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“
Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“
Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“
29.05.2018.
u 08:00
dm podupire „Zlata vrijedan“ jer su ciljevi projekta vrednovati i pružiti podršku domaćim proizvođačima
Pogledaj originalni članak

Svake godine sve je više proizvoda iz Hrvatske na policama dm-a. To je ključan način na koji dm u sklopu društveno odgovornog poslovanja pruža podršku domaćim proizvođačima. Cilj suradnje dm-a s OPG-ovima je učiniti njihove proizvode dostupnima više od 86.400 kupaca koji svakoga dana posjećuju najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj i na taj način umanjiti potrebu domaćih proizvođača za ulaganjem u promociju što otvara prostor za brži i lakši razvoj proizvodnje. Svake godine, dm traži nove partnere i među natjecateljima projekta „Zlata vrijedan“. Prošle je godine u svoj asortiman uvrstio ekološki grah Diane Prpić čiji je OPG 2016. godine bio među tri najbolja u kategoriji „Mlade nade“.

Ove godine, dm je proširio suradnju s dva mala hrvatska proizvođača. Prirodna kozmetika Sache na bazi pčelinjeg voska koju proizvodi velikogorički obrt Radovan Petrović stigla je krajem ožujka u 137 prodavaonica dm-a. Radi se o obiteljskoj proizvodnji sa 60-godišnjom tradicijom u preradi pčelinjih sirovina. Krajem 2013. Radovan Petrović je povukao 176 tisuća eura iz IPA projekta Europske Unije. Za vlasnicu obrta Snježanu Mašović Petrović bio je to početak novog i izazovnog puta – postati međunarodno prepoznatljiv brend na tržištu prirodne kozmetike. Nepune dvije godine iza toga, moderni strojevi nadomak Zagreba počeli su proizvoditi kozmetiku na bazi pčelinjeg voska, meda, propolisa i matične mliječi bez ijednog umjetnog sastojka. Kao hrvatski brend, sirovine za Sache proizvode Radovan Petrović dobavlja isključivo od domaćih dobavljača. U ponudi danas imaju kreme i maske za lice te kreme za gotovo svaki djelić tijela. U ponudi dm-a su dostupne anti-age krema, krema za suhu kožu lica i vrata, krema za normalnu kožu, krema za ruke i noge te krema za tijelo.

Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“

S druge strane, slučaj Mihaele Devescovi pravi je primjer kako strast prema nečem nesvakidašnjem može biti uvod u priču o poslovnom uspjehu. Prije desetak godina majka ju je upoznala sa sirovom hranom. Od tada do danas to je poznanstvo preraslo u pravu ljubav. S početka, Mihaela je spremala sve vrste termički neobrađene hrane za svoju obitelj i prijatelje, međutim njezine zdrave slastice bez šećera, laktoze i glutena ubrzo su se izdvojile kao nešto posebno. Vrhunac njezine priče o termički neobrađenoj hrani je brend sirovih slastica Raw Sweets by Mihaela koji se sastoji od pet vrsta okruglica, četiri vrste čokolade i zdravog namaza od lješnjaka. dm je ubrzo prepoznao zlata vrijedan potencijal proizvoda Raw Sweets by Mihaela te je u veljači ove godine postao dio njezinog uspjeha time što je njezine slastice ponudio u svojoj 91 prodavaonici.

Foto: Promo
dm i „Zlata vrijedan“

Više od 70 hrvatskih dobavljača, među kojima je 21 ekološki proizvođač, danas posluje s dm-om. Da je riječ o obostrano zadovoljavajućoj suradnji, govore i činjenice da je u protekloj poslovnoj godini prodaja proizvoda ekoloških hrvatskih proizvođača u dm-u rasla za više od sedam posto, a rast prometa pojedinih hrvatskih proizvođača prirodne kozmetike premašio je 10 posto. dm podupire „Zlata vrijedan“ jer su ciljevi projekta vrednovati i pružiti podršku domaćim proizvođačima te u njemu vidi priliku za pronalazak novih partnera i povezivanje s hrvatskim OPG-ovima.

Pogledajte na vecernji.hr