Da je Bechtel, recimo, dobio posao gradnje autoceste u Crnoj Gori, ni u snu se ne bi moglo dogoditi da američka vlast kaže kako ne može dati jamstva! Amerikanci se brinu i pomažu svom gospodarstvu. Naglasio je to danas Jure Radić, direktor IGH, u sklopu svog predavanja o cestama i graditeljstvu što ga je organizirala udruga Via Vita. Radić je time aludirao na činjenicu da Vlada RH osim političke podrške nije dala konkretna jamstva hrvatskom konzorciju koji je bio pobijedio na natječaju za gradnju crnogorske autoceste, ali je posao izgubio jer nije osigurao financiranje. Radić je poručio da se iz krize nikako ne može izaći neradom, odnosno stopiranjem gradnje.
– I neki uvaženi ekonomisti kažu kako se u RH ne treba graditi jer se, primjerice, urušio ekonomski sustav u Grčkoj. Novca na stranim tržištima ima, samo je potrebna odluka o gradnji – rekao je Radić. Osvrnuo se i na započete projekte, odnosno one koje tek treba graditi. Tako kaže da do Dubrovnika ne treba graditi autocestu nego brzu cestu. Objašnjava da se nigdje u RH s autocestom nije išlo do samog mora te se pita zašto bi se pod dubrovačke zidine dovlačilo kamione koji bi koristili tu europsku transverzalu. Poručio kako ni Podravski ipsilon, koji je HDZ obećao svom partneru HSS-u, ne treba graditi kao autocestu nego kao brzu cestu. I za autocestu Zagreb-Sisak Radić kaže da treba vidjeti kuda će dalje ići jer je samo do Siska ne treba graditi.
Kao bitne projekte naveo je izgradnju zagrebačke obilaznice, odnosno zagrebačkoga prometnog prstena, riječkoga prometnog čvora, a nije propustio napomenuti da je prioritet i gradnja Pelješkog mosta, čiji je upravo on jedan od autora. Most Pelješac je bitan, nastavio je, ako se želi izbjeći prometna izoliranost Dubrovnika.
evo pametnjakovića koji gradi mostove koji zbog bure budu više zatvoreni nego otvoreni dabogda te bura otpuhala u remetinec