U prvom kvartalu 2010. godine Grupa Podravka je iz operativnih aktivnosti ostvarila 32,5 milijuna kuna neto dobiti, što predstavlja značajan rast od čak 269 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, priopćili su iz koprivničke prehrambene industrije.
- Izvanredne stavke u iznosu od 24,9 milijuna kuna negativno su utjecale na rezultat poslovanja u prvom kvartalu, a uglavnom se odnose na usklađenje vrijednosti obveznice u iznosu od 24,3 milijuna kuna - protumačili su u Podravki te objasnili da stoga izvještajna neto dobit iznosi 7,6 milijuna kuna (+23% u odnosu na isto razdoblje prošle godine).
Ukupni Podravkini prihodi od prodaje u tri mjeseca iznosili su 781,1 milijuna kuna i manji su za dva posto u odnosu na isto razdoblje 2009. godine. Prodaja strateškoga poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 626,0 milijuna kuna, što predstavlja pad od jedan posto, dok je prodaja SPP-a Farmaceutika iznosila 155,8 milijuna kuna i zabilježila pad prodaje od pet posto.
Iz Podravke su se pohvalili da Vegeta, najjači Podravkin brand, bilježi rast prodaje od četiri posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a što se u velikoj mjeri može zahvaliti rastu prodaje Vegete u Poljskoj od 23 posto.
- Prodaja Grupe Podravka na inozemnim tržištima rasla je četiri posto pri čemu je SPP Prehrana i pića zabilježilo rast od četiri posto dok je SPP Farmaceutika ostvario rast od pet posto - poručili su iz Podravke.
dobit i pored ovakve drame koja se zbivala oko nje. Tuga što naš čovjek može sve napraviti. Koliko se dugo dizala Podravka da bi imala ovako poznato ime? Kolko je samo ljudi živjelo od Podravke? Koliko je djece odraslo uz podravku? Koliko malo ljudi treba da sve to razvale.