Dukat je predstavio novi dizajn mlijeka i jogurta koji će se postupno prenijeti na cjelokupan asortiman te novo, suvremeno pakiranje trajnih mlijeka tetrapak EDGE, investiciju vrijednu više od 4 milijuna eura. Time će se, kako ističu iz kompanije, dodatno ojačati i pozicionirati Dukat kao najdugovječnija mljekara u Hrvatskoj.
- Povratkom kapljice mlijeka u logotip Dukat naglašavamo više od stoljeća dugu baštinu Dukata u domaćem mljekarstvu. To je naša jedinstvena snaga i vrijednost koju ističemo i novim pozicijskim sloganom Posvećen vama od 1912., koji postaje dijelom Dukatova logotipa. Istovremeno, novim, modernim i čistim dizajnom naglašavamo prirodnost mlijeka kao savršene prirodne namirnice i naše osnovne sirovine, a Dukat logotip zauzima središnju poziciju na pakiranju, baš kako i zaslužuje najveći znalac domaćeg mljekarstva - rekao je Duško Glišić, direktor Dukata.
Davne 1912. pokrenuli su organizirani otkup mlijeka na području Zagreba, a danas su najveći otkupljivač u Hrvatskoj. Više od 2000 proizvođača mlijeka diljem zemlje svakodnevno isporučuje mlijeko Dukat.
- Ponosni smo što mali proizvođači mlijeka danas čine čak 5% naših dobavljača. Jer, podržavajući i osnažujući mala obiteljska gospodarstva potičemo razvoj mljekarstva, ostanak mladih na selu te održivost života u ruralnim dijelovima zemlje - naglasio je Glišić.
Isto je meni Vindija, po kvaliteti (mliječnih) proizvoda, milijun puta bolja od Dukata.