ZAŠTITA PODATAKA I KRIVOTVORINA

Europski proizvođači luksuznih brendova traže stroža pravila za internetske divove

Foto: Getty Images
Europski proizvođači luksuznih brendova traže stroža pravila za internetske divove
29.01.2020.
u 07:05
Europski luksuzni brendovi godišnje ostvaruju prihode od oko 800 milijardi eura, sudjelujući u bruto domaćem proizvodu EU-a sa 4 posto.
Pogledaj originalni članak

 Luksuzni europski brendovi žele da žele da se uvedu strože regulatorne mjere protiv internetskih divova kao što su Amazon i Alibaba vezano uz zaštitu podataka i krivotvorine, izjavio je predsjednik Europskog saveza za kulturnu i kreativnu industriju (ECCIA) Andreas Kaufmann.

Taj poziv Kaufmanna dolazi u trenutku kada Europska komisija preispituje svoj regulatorni pristup tehnološkim kompanijama

"Internet je u početku za svakoga bio besplatan. Sada to nije, trenutno ga pokreće snaga tržišta, mora biti reguliran", rekao je Kaufmann.

Europski luksuzni brendovi godišnje ostvaruju prihode od oko 800 milijardi eura, sudjelujući u bruto domaćem proizvodu EU-a sa 4 posto. Kompanije koje proizvode luksuznu robu u EU zapošljavaju i više od dva milijuna ljudi. Već dugo se, međutim, žale na tehnološke kompanije da ostvaruju koristi od njihovih ulaganja, narušavajući im istodobno imidž.

ECCIA, koja predstavlja preko 600 robnih brendova i raznih kulturnih tijela, želi da EU regulatori pojačaju mjere protiv velikih tehnoloških tvrtki po pitanjima prava na intelektualno vlasništvo i zaštite podataka.

"Postojeći okvir ne odražava ono što je najbolje za naše brendove. Primjerice, Amazon dobiva informacije koje mi ne smijemo davati našim distributerima. Amazon ih skuplja i odlučuje”, rekao je Kaufmann.

U savezu, koji čine skupine iz kulturne i kreativne industrije u Britaniji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji i Španjolskoj, nadaju se da će Komisija uzeti u obzir njihove argumente dok priprema nacrt pravila poznatih kao Zakon o digitalnim uslugama (DSA).

"Jedinstveno tržište digitalnih usluga koje dobro funkcionira pruža nove mogućnosti mnogim tradicionalnim tvrtkama, pogotovo malim ili novim”, stoji u dokumentu Komisije.

Europska unija također bi se trebala usredotočiti na smanjenje carina u Kini, SAD-u, Južnoj Americi i Indiji, rekao je Kaufmann.

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.