BIZNIS BRENDOVA

Graylingovih šest trendova koje mora znati svaki profesionalni komunikator

Graylingovih šest trendova koje mora znati svaki profesionalni komunikator
18.01.2019.
u 07:15
Poslovni sektor sve više teži stvaranju kulturnog kapitala ističući svoje vrijednosti tamo gdje je to relevantno
Pogledaj originalni članak

Međunarodna komunikacijska agencija Grayling predstavila je šest marketinških i komunikacijskih trendova za koje vjeruje da će u značajnoj mjeri utjecati na poslovanje brendova i kompanija u tekućoj godini. 

Kulturni kapital: Trend koji smo prošle godine označili kao Zauzimanje stava  sada doseže višu razinu. Poslovni sektor sve više teži stvaranju kulturnog kapitala ističući svoje vrijednosti tamo gdje je to relevantno, zalažući se za svoja uvjerenja i predstavljajući dugoročne inicijative koje će utjecati na oblikovanje budućnosti zasnovane na njihovim principima. 

Građanska partnerstva: Zajednička korist je ključna točka ovog trenda. Brendovi će surađivati s kompanijama i postajati sve moćniji. Njihova međusobna suradnja otvara puteve ka inovativnim i netipičnim partnerstvima, doseže do nove publike i donosi nešto što se suštinski razlikuje od svega uobičajenog. 

Zvuk koji vrijedi: Od aktivacija glasom i brendiranih playlista, do originalnih muzičkih skladbi i podcasta, kompanije teže stvaranju posebnih audio okruženja, a sve kako bi se povezale s potrošačima i postale dio njihove svakodnevnice.

Prijenosnici poruka: Marketinški stručnjaci pronalaze nove načine korištenja materijala, kanala ili platformi kako bi na jedinstven način plasirali svoje poruke te tako osigurali  još veći utjecaj, dodatno značenje i veće povjerenje.

Rad u nišama: Budući da se bitka za pažnju publike intenzivira mudri će se brendovi fokusirati na izuzetno specifične grupe publike, kreirajući posebne zajednice koje ih podržavaju i fanove koji pružaju podršku prenoseći poruke ljudima iz vlastitog okruženja.

Iskustvo korisnika u fokusu: Brendovi postaju skup iskustava koje korisnici posjeduju i dijele što marketinške stručnjake potiče da razmišljaju na poseban način i stvaraju vrijednosti koje će potrošačima učiniti život jednostavnijim, sretnijim i koje će osobnije doživljavati.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.