Međunarodna komunikacijska agencija Grayling predstavila je šest marketinških i komunikacijskih trendova za koje vjeruje da će u značajnoj mjeri utjecati na poslovanje brendova i kompanija u tekućoj godini.
Kulturni kapital: Trend koji smo prošle godine označili kao Zauzimanje stava sada doseže višu razinu. Poslovni sektor sve više teži stvaranju kulturnog kapitala ističući svoje vrijednosti tamo gdje je to relevantno, zalažući se za svoja uvjerenja i predstavljajući dugoročne inicijative koje će utjecati na oblikovanje budućnosti zasnovane na njihovim principima.
Građanska partnerstva: Zajednička korist je ključna točka ovog trenda. Brendovi će surađivati s kompanijama i postajati sve moćniji. Njihova međusobna suradnja otvara puteve ka inovativnim i netipičnim partnerstvima, doseže do nove publike i donosi nešto što se suštinski razlikuje od svega uobičajenog.
Zvuk koji vrijedi: Od aktivacija glasom i brendiranih playlista, do originalnih muzičkih skladbi i podcasta, kompanije teže stvaranju posebnih audio okruženja, a sve kako bi se povezale s potrošačima i postale dio njihove svakodnevnice.
Prijenosnici poruka: Marketinški stručnjaci pronalaze nove načine korištenja materijala, kanala ili platformi kako bi na jedinstven način plasirali svoje poruke te tako osigurali još veći utjecaj, dodatno značenje i veće povjerenje.
Rad u nišama: Budući da se bitka za pažnju publike intenzivira mudri će se brendovi fokusirati na izuzetno specifične grupe publike, kreirajući posebne zajednice koje ih podržavaju i fanove koji pružaju podršku prenoseći poruke ljudima iz vlastitog okruženja.
Iskustvo korisnika u fokusu: Brendovi postaju skup iskustava koje korisnici posjeduju i dijele što marketinške stručnjake potiče da razmišljaju na poseban način i stvaraju vrijednosti koje će potrošačima učiniti život jednostavnijim, sretnijim i koje će osobnije doživljavati.