VRIJEDNO PRIZNANJE

Grayling nominiran za nagradu Eastern Europe PR Consultancy of the Year

Grayling
Foto: Promo
07.05.2018.
u 17:09

Grayling je jedna od prvih PR agencija na području Srednje i istočne Europe te ima najrazgranatiju mrežu vlastitih ureda u usporedbi s drugim agencijama diljem regije. Prvotno najpoznatija po svom djelovanju na području odnosa s dionicima (public affairs) i kriznom komuniciranju, Grayling stalno uvodi nove usluge u svoj portfelj.

Grayling je nominiran za SABRE Awards EMEA za najbolju agenciju Istočne Europe u 2018. Nagrade SABRE spadaju među najprestižnije u PR industriji. Nominacija je priznanje jedinstvenoj mreži agencije Grayling koja ima 10 ureda i 145 konzultanata diljem Istočne Europe i uspješno posluje i u novim područjima djelovanja, kao što je employer branding te marketinga. Grayling se nalazi u užem izboru za još četiri  EMEA SABRE Awards.

Grayling je jedna od prvih PR agencija na području Srednje i istočne Europe te ima najrazgranatiju mrežu vlastitih ureda u usporedbi s drugim agencijama diljem regije. Prvotno najpoznatija po svom djelovanju na području odnosa s dionicima (public affairs) i kriznom komuniciranju, Grayling stalno uvodi nove usluge u svoj portfelj.

„Nastavljamo uspješno poslovati na izuzetno konkurentnom tržištu te smo ponosni što smo tijekom proteklih 12 mjeseci uspjeli zadobiti povjerenje velikog broja poznatih brandova uključujući  Ahold, Dacia, McDonalds, Skanska i Tetra Pak– uz već postojeću listu klijenta s kojima surađujemo na više tržišta uključujući Diageo, eBay, Google, HP, Hilton, IBM, PokerStars i Visa,”  izjavio je Jan Simunek, izvršni direktor agencije  Grayling za kontinentalnu Europu.

EMEA SABRE Awards odaju priznanja vrhunskim postignućima na području reputacije branda te predstavljaju jednu od najprestižnijih međunarodnih nagrada u PR industriji. Pobjednici će biti proglašeni na ceremoniji EMEA SABRE Awards koja će se održati  23. svibnja 2018. u Amsterdamu. Nagrade dodjeljuje Holmes Group, vodeća globalna organizacija specijalizirana za istraživanje i praćenje trendova na području odnosa s javnošću.  

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije