Grayling je nominiran za SABRE Awards EMEA za najbolju agenciju Istočne Europe u 2018. Nagrade SABRE spadaju među najprestižnije u PR industriji. Nominacija je priznanje jedinstvenoj mreži agencije Grayling koja ima 10 ureda i 145 konzultanata diljem Istočne Europe i uspješno posluje i u novim područjima djelovanja, kao što je employer branding te marketinga. Grayling se nalazi u užem izboru za još četiri EMEA SABRE Awards.
Grayling je jedna od prvih PR agencija na području Srednje i istočne Europe te ima najrazgranatiju mrežu vlastitih ureda u usporedbi s drugim agencijama diljem regije. Prvotno najpoznatija po svom djelovanju na području odnosa s dionicima (public affairs) i kriznom komuniciranju, Grayling stalno uvodi nove usluge u svoj portfelj.
„Nastavljamo uspješno poslovati na izuzetno konkurentnom tržištu te smo ponosni što smo tijekom proteklih 12 mjeseci uspjeli zadobiti povjerenje velikog broja poznatih brandova uključujući Ahold, Dacia, McDonalds, Skanska i Tetra Pak– uz već postojeću listu klijenta s kojima surađujemo na više tržišta uključujući Diageo, eBay, Google, HP, Hilton, IBM, PokerStars i Visa,” izjavio je Jan Simunek, izvršni direktor agencije Grayling za kontinentalnu Europu.
EMEA SABRE Awards odaju priznanja vrhunskim postignućima na području reputacije branda te predstavljaju jednu od najprestižnijih međunarodnih nagrada u PR industriji. Pobjednici će biti proglašeni na ceremoniji EMEA SABRE Awards koja će se održati 23. svibnja 2018. u Amsterdamu. Nagrade dodjeljuje Holmes Group, vodeća globalna organizacija specijalizirana za istraživanje i praćenje trendova na području odnosa s javnošću.