Brodogradilište Iskra (bivše NCP Remontno brodogradilište Šibenik), isporučilo je marikulturnoj industriji Kraljevine Norveške hibridni dizel-električni brod Ida.
Kupac je norveški Moen Marin, a ulaskom tog tehnološki inovativnog broda u ekološku zonu prelazi se na električni pogon i režim nulte emisije štetnih tvari i stakleničkih plinova, što je jedan od strateških ciljeva ekologije i zaštite okoliša Norveške. Ida je stoti brod isporučen Norvežanima, a drugi s hibridnim pogonom te prvi pod brendom Iskra Shipyard Šibenik, dakle, nakon preuzimanja od slovenske Iskre, vodećega regionalnog i globalno ponuđača inteligentnih industrijskih rješenja i najsuvremenijih elektrotehničkih proizvoda.
Brod je dizajnirao Moen Marin AS, u cijelosti je djelo ruku šibenskih brodograditelja, a prilagođen je opsluživanju uzgajališta riba. Posredstvom CroNoMara ugovorena je izgradnja još 14 radnih brodova za ribogojilišta Norveške, Saudijske Arabije, Šetlandskih otočja, Islanda, Kanade...