Analiza A. T. Kearney

Hrvatska maloprodaja prati svjetske trendove

Foto: Marijan Sušenj/PIXSELL
Hrvatska maloprodaja prati svjetske trendove
07.06.2014.
u 18:42
Razvija se i stroža regulativa u trgovini, a što se tiče Hrvatske, ona je čak i stroža od one u zemljama EU, piše u analizi.
Pogledaj originalni članak

Melanie Seier Larsen iz konzultantske kuće A. T. Kearney održala je izlaganje o globalnim trendovima u maloprodaji i njihovim implikacijama na Hrvatsku. Nedavno objavljeni rezultati deset najznačajnijih subjekata u domaćoj maloprodaji svjedoče o gotovo milijardu kuna većem prihodu u 2013. u odnosu na rezultate iz 2012. Maloprodaja je jedna od rijetkih poslovnih grana u Hrvatskoj koja bilježi rast prihoda i može se podičiti konstantnim unapređenjem i praćenjem svjetskih trendova.

Pokazala je to analiza koju je predstavila Seier Larsen na 11. Progressive konferenciji održanoj u Zagrebu 6. lipnja 2014. Seier Larsen definirala je ključne trendove u svjetskoj maloprodaji i dala svoj osvrt na stanje na domaćem tržištu.

Jedan od trendova je i promjena potrošačkih navika koja se u Hrvatskoj može prepoznati u uvođenju manjih pakiranja da bi se zadovoljile potrebe samačkih domaćinstava te jako dobroj ponudi bioproizvoda. Osim toga, maloprodajni centri sve češće uvode i e-trgovinu robe široke potrošnje. Također, razvija se i stroža regulativa, a ona je, što se tiče Hrvatske, čak i stroža od one u zemljama zapadne Europe.

>>Dubrovačka županija najviše se oslanja na turističke potencijale

>>RBA: Potrošnja na niskim razinama, samo za osnovne životne potrebe

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.