Hrvatski telekom, pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavio je jučer da je s Hrvatskom poštom potpisao ugovor o kupnji 100 postotnog udjela u društvu HP Produkcija, pružatelju EvoTV usluge.
HT će uz svoj MAXTV sada imati u domeni televizijskog portfelja i brend EvoTV koji je do sada bio u vlasništvu Hrvatske pošte.
Zaključenje transakcije ovisi o regulatornim odobrenjima, a očekuje se do kraja ove godine. U ovom slučaju nadležna je Hrvatska agencija za mrežnu djelatnost HAKOM, budući da ova transakcija ne ispunjava pragove za prijavu Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja.
FOTO: Most- 'Teleoperateri se u Hrvatskoj moraju ponašati kao u zemljama iz kojih dolaze'
Kako kazuju u HT-u, očekuju da će dobiti dopuštenje jer radi se o PayTV usluzi koja nije regulirana, a usto tržišni udio EvoTV-a je mali i iznosi oko 6 posto prema posljednjim podacima.
U Hrvatskoj agenciji za mrežnu djelatnost kažu da za sada ne mogu ništa reći no da će odmah po primitku službene obavijesti i analizirati transakciju i spram toga i odlučiti u okvirima u kojima to mogu. Rok za odluku je 30 dana.
Za kupnju usluge EvoTV-a bio je odaslan poziv svim operatorima koji posluju na hrvatskom tržištu, i prodaja se odvijala u ciklusima tijekom gotovo cijele ove godine. Hrvatski telekom je naposljetku odnio pobjedu, odnosno Pošta ga je odabrala kao kupca, a iznos transakcije je za sada poslovna tajna.
EvoTV je jednostavna usluga na hrvatskom PayTV tržištu, a koristi digitalni DVB-T signal koji se može primati putem postojeće antene. Dakle, imaju koncesiju za emitiranje zemaljskog TV signala i sklopljen ugovor s tvrtkom Odašiljači i veze, što je također bio dobar motiv za kupnju EvoTV-a.
HT nema u planu integrirati HP Produkciju upravo zato što je nositelj svih potrebnih dozvola za pružanje usluga EvoTV-a.
EvoTV posluje od 2012. i trenutačno signalom pokriva 94 posto kućanstava u Hrvatskoj. EvoTV je krajem lipnja, imao 71.195 korisnika te 30 zaposlenika. Ukupni prihodi poslovanja EvoTV-a u prošloj su godini bili 57 milijuna kuna, što predstavlja tržišni udio oko 6 posto.
HT grupa, što znači s Iskonom i Optimom ima 413 tisuća korisnika TV usluge, dok MAXTV ima 340 tisuća korisnika. HT bi zaključenjem akvizicije EvoTV-a poboljšao svoju poziciju na rastućem PayTV tržištu i dodatno proširio paletu svojih usluga.
– Zahvaljujući načinu funkcioniranja i dostupnosti EvoTV usluge, našim korisnicima omogućit ćemo kvalitetan programski sadržaj u svakom kutku Hrvatske. A korisnicima EvoTV-a HT će u budućnosti ponuditi i gledanje najboljeg televizijskog programa – izjava je Davora Tomaškovića, predsjednika uprave HT-a.
POGLEDAJTE VIDEO: Gaming cosplay natjecanje na Reboot InfoGameru
Kako drzavne firme uvijek prepuste vrhnje Tcomu