rezultati

HT stabilizirao prihode, isplatit će dividendu od sedam kuna po dionici

Foto: Danijel Berkovic/Pixsell
HT stabilizirao prihode, isplatit će dividendu od sedam kuna po dionici
13.02.2015.
u 07:00
Ulaganja u 2015. HT povećava 25 posto, a usmjerit će ih ponajprije u razvoj tehnologije za brzi internet
Pogledaj originalni članak

Hrvatski telekom i u ovoj godini isplatit će dividendu, no kao i lani bit će to tek polovica ostvarene dobiti ili 573,2 milijuna kuna. Tako će dionica vrijediti 7 kuna, što je manje nego lani kada je bila 9 kuna. Oni koji imaju paket od 69 dionica tako će zaraditi 483 kune. Naime, neto dobit HT-a, prema objavljenim poslovnim rezultatima, iznosi 1,142 milijarde kuna, što je 20,8 posto manje nego lani. Glavna skupština bit će sazvana za 29. travnja 2015.

I ove se godine predlaže reinvestiranje ostvarene neto dobiti HT-a d. d. povećanjem temeljnog kapitala iz sredstava Društva.

Inače, HT je prihodovao 6,908 milijardi kuna. Pri tome je zadržana vodeća pozicija u svim segmentima telekomunikacijskog tržišta, a prihodi su gotovo stabilizirani uz minimalan pad koji u odnosu na godinu prije iznosi 1,9 posto, piše u priopćenju kompanije. Na stabilizaciju ukupnih prihoda posebno je utjecala stabilizacija prihoda u mobilnim komunikacijama te rast prihoda u ICT segmentu, mobilnom internetu i TV uslugama. Unatoč povećanim troškovima vezanima uz transformaciju kompanije, pogoršanju poslovnog okruženja, novoj radiofrekvencijskoj naknadi i promjeni u strukturi prihoda, ostvarena EBITDA prije jednokratnih stavki u 2014. iznosi 2,786 mlrd. kuna uz EBITDA maržu prije jednokratnih stavki od 40,3 posto. Glavna skupština bit će sazvana za 29. travnja 2015. I ove se godine predlaže reinvestiranje ostvarene neto dobiti HT-a d. d. povećanjem temeljnog kapitala iz sredstava Društva. Planirane investicije za 2015. godinu premašuju 1 milijardu i 300 milijuna kuna te predstavljaju povećanje više od 25 posto u odnosu na 2014., a fokus će biti na daljnjem razvoju mobilne i fiksne infrastrukture, povećanju raspoloživosti i kapaciteta.

>> Hrvatski telekom ušao na domaće tržište mobilnog oglašavanja

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.