Interact konferencija

IAB Europa kongres u Parizu od 20. do 21. svibnja

Foto: IAB Europe/Facebook
IAB Europa kongres u Parizu od 20. do 21. svibnja
11.04.2014.
u 15:30
Mnogobrojne konferencije i debate koje će okupiti vrhunske europske igrače u razvoju oglašivačke industrije će se vrtjeti oko tema Programskog, Podatkovnog, Društvenog oglašavanja, Mobilnog, Nativnog oglašavanja, Videa, Metrike, Inovacija i Privatnosti.
Pogledaj originalni članak

Osmo izdanje godišnjeg IAB Europa Kongresa održava se od 20. do 21. svibnja u Les Salons de l' Aveyron u Parizu.

Cijeli oglašivački ekosistem Europe sastat će se tijekom 2 dana na temu 'Kreiranje nove ere za rast'. Na kongresu će sudjelovati više od 500 decision-makers-a što uključuje oglašivače, izdavače, vlasnike medija, marketinške i digitalne agencije, medijske agencije, pružatelje podatkovnih i tehničkih usluga, tvrtke koje se bave opskrbom i pružatelji usluga istraživanja tržišta i start-upove. Predstavit će se više od 32 zemlje, a održat će se više od 30 konferencija.

Mnogobrojne konferencije i debate koje će okupiti vrhunske europske igrače u razvoju oglašivačke industrije će se vrtjeti oko tema Programskog, Podatkovnog, Društvenog oglašavanja, Mobilnog, Nativnog oglašavanja, Videa, Metrike, Inovacija i Privatnosti.

Ove godine će se raspravljati o BuzzFeedu, ComScoreu, Criteu, Dailymotionu, Ebuzzingu, Facebooku, IBM-u, Microsoftu, myThingsu, Nieslenu, nugg.adu, Performicsu, Unrulyju and Videologyju, a 20. svibnja održat će se gala večera i dodjela nagrada. Dodijelit će se 'Makreting and Interactive Excellence Awards', nagrade za istraživanje i za postignuće, a novost ove godine nagrada u eDay kategoriji odnosno nagrada za Europsku Digitalnu Agenciju Godine.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.