Promo

Imago Ogilvy agencija iz Zagreba najbolja u Adriatic regiji

Foto: Promo
Imago Ogilvy
Foto: Promo
Imago Ogilvy
VL
Autor
PR Članak
06.02.2017.
u 10:12
Pogledaj originalni članak

Početkom svake godine portal b-report.eu objavi listu reklamnih agencija Adriatic regije prema uspjehu na relevantnim domaćim i svjetskim festivalima oglašavanja u prethodnoj godini. Na ovogodišnjoj listi je Imago Ogilvy reklamna agencija proglašena najboljom u svim kategorijama: Najbolja regionalna agencija, Najbolja regionalna kampanja, Najbolja hrvatska agencija i Najbolja hrvatska kampanja. Dok je klijent Jamnica, Imagov klijent, osvojio nagradu za Najboljeg regionalnog oglašivača.

Ovakve liste su vrlo važne u svijetu oglašavanje jer oglašivačima ukazuju na agencije koje bi trebali uzeti u obzir kad planiraju svoje marketinške kampanje.

''Ovo je velika stvar za nas. Imago je oduvijek bio važan igrač na domaćem terenu oglašavanja s uspješnim gostovanjima, ali prošle godine smo odigrali nekoliko nezaboravnih svjetskih gostovanja – od prvog Cannes Lionsa za Hrvatsku, preko Eurobesta, Epice, GoldenDruma… To nas je i dovelo na sam vrh ove liste. Naravno da je kampanja Malena i Klepetan za Janu glavni igrač u toj priči, ali ono što me posebno veseli je činjenica da smo napravili još puno kampanja na svjetskoj razini, koje tek čekaju da budu nagrađene. Spomenut ću samo Hešteg sladoled za Ledo koji je inovacija na svjetskom nivou te Youtube preroll kampanju za Telegram koja je pravo osvježenje u tom mediju oglašavanja. U tom dobrom raspoloženju uživamo i stvaramo već od početka ove godine.'' – kaže Igor Mladinović, Glavni kreativni direktor u Imago Ogilvy agenciji.

Godinama smo marljivo radili i stvarali agencijsku kulturu koja se zasniva tri načela: Inovativno, pozitivno i pametno. U svojem radu, uvijek nastojimo pomaknuti granice i napraviti nešto više od samog oglašavanja. Kada na oglašavanje ne gledaš na način da ti je jedini cilj nešto prodati, tada nastaju kampanje koje pokreću promjene i koje stvaraju nove trendove. Takve kampanje osim dobrih rezultata u prodaji, rezultiraju i dobrim rezultatima na međunarodnim festivalima oglašavanja. Imago Ogilvy je prošle godine pokazao da hrvatska agencija itekako može ostaviti trag na globalnoj marketinškoj sceni i osvojiti gotovo sve najprestižnije svjetske nagrade” - izjavio je Darko Bosnar, Art & Innovation DIrector u Imago Ogilvy agenciji.

Pogledajte na vecernji.hr