Ina je 2009. godinu završila sa 390 milijuna kuna neto gubitka, prema preliminarnim rezultatima koje je jučer objavila na Zagrebačkoj burzi. Inin je minus u odnosu na 2008. godinu ipak 709 milijuna kuna manji. U financijskom izvještaju Ina obrazlaže kako je u 2009. zabilježen negativan utjecaj plinskog biznisa na ukupan rezultat poslovanja, ali ipak u manjem iznosu nego 2008., kada je gubitak iznosio više od milijardu kuna. U Ini se i dalje opravdavaju kako posluju u “izrazito izazovnim uvjetima prouzročenima globalnom recesijom u kojima su niža cijena nafte te pad rafinerijskih marži praćen kreditnom krizom imali nepovoljan utjecaj na poslovanje”. Za mađarski portal Portfolio.hu Jozsef Molnar, MOL-ov financijski direktor, rekao je pak da modernizacija hrvatskih rafinerija nikako ne može biti gotova do 2012., što je planom bio zacrtan rok. Odluku o drugoj i najvažnijoj fazi njihove modernizacije MOL tek treba donijeti, a cijela modernizacija mogla bi biti gotova tek za tri godine, tj. do 2013.
Inin menadžment pak pokušava stabilizirati financijski položaj i poboljšati likvidnost, navodi se u izvještaju Zagrebačkoj burzi, ozbiljnim i striktnim mjerama za smanjenje operativnih troškova. Kapitalna ulaganja u 2009. iznosila su 36 milijuna kuna, a 2008. godine 143 milijuna kuna.
INA, šitaj MOL, čitaj mađarska uprava je počela s modernizacijom rafinerija prije ohoho godina. I ništa... Vuku za nos Hrvatsku vlado kao kakve šmrkavce. RUSI si Bosanski Brod modernizirali za godinu dana. Još par godina i MOL zatvara hrvatske rafinerije. I to je to. Benzin i dizel ćemo uvoziti iz Mađarske. Nije zahebancija. Kladim se u svu svoju imovinu.