Čak i same glasine o mogućem dogovoru bile su dovoljne da dionice Yahooa skoče 15,8 posto na američkim burzama, na 15,25 dolara, ali ne toliko zbog mogućeg spajanja AOL-a i Yahooa, koliko što je obazrivo spominjana i zainteresiranost Murdochova News Corpa za još uvijek relativno popularnu tražilicu.
AOL (America Online) ima strašno loše iskustvo s korporativnim spajanjem: spoj s Time Warnerom, pompozno najavljivani najveći korporativni merger u povijesti, pokazao se potpuno promašenim i konačno je razvrgnut 2009. Makar su neki investitori koji se spominju u igri oko akvizicije Yahooa za AOL, kao što je Blackstone Group, već odustali od takve zamisli, neki drugi, poput Silver Lakea, još su u igri.
Ono što je sigurno je da bi čvrsti korporativni savez bio od velike koristi Yahoou u utrci s konkurentom Googleom koji ga je "ostavio u prašini", ali je pitanje koliko je nekadašnji ISP div AOL poželjan partner; tržišna vrijednost AOL-a je oko dvije milijarde dolara, dok Yahoo vrijedi više od 20 milijardi. No, za spajanje bi Yahoo morao prodati ono što mu čini više od polovice vrijednosti: svoj udio od 39 posto u vlasništvu Alibabe, vrijedan oko 12 milijardi dolara. Iz Alibabe, jedne od najvećih kineskih internetskih tvrtki, u koju je Yahoo! Uložio milijardu dolara 2005. i prepustio joj upravljanje podružnicom yahoo.cn, i koja je vodeća u elektroničkoj trgovini i ugovaranju poslova između Kine i svijeta (njihov taobao.com najveća je konkurencija ebayu u Kini) već su nekoliko puta pokušavali skinuti yahoo s grbače, ali su nakon zadnjih neuspjelih pregovora o tome da otkupe Yahooov udio objavili da od tog cilja odustaju.
Trenutačna preokupacija šefice Yahooa Carol Bartz je da "zategne šarafe" u tvrtki i poboljša priljev prihoda, pri čemu joj je svejedno s kime će u tome surađivati. Yahoo ostaje "korporativna udavača" koja je ne samo poželjna nego lako može postati i još poželjnija, ali se "prosci", od nekadašnjeg Microsofta preko sad AOL-a i mogućega budućeg News Corpa smjenjuju kao na pokretnoj vrpci. Hoće li na kraju doći do nekakvog "braka iz računa", u kojem bi djeveruša lako mogla biti Nokia koja računa na Yahooovu pomoć u svojoj renesansi na tržištu pametnih telefona, pokazat će vrijeme, a odlučit će burzovna kretanja.