Hrvatska franšiza osvaja svijet

Krumpirići Surf’n’Friesa od rujna u Moskvi i na plažama u Dubaiju

Foto: PR
Fries
Foto: PR
Fries
Foto: PR
Fries
Foto: PR
Fries
21.07.2016.
u 09:00
U 2016. “pokorili” i Iran, Irsku i Njemačku, a u dogovorima su za SAD i Kinu
Pogledaj originalni članak

Najuspješnija, a vjerojatno i najbrže rastuća hrvatska franšiza Surf’n’Fries, koju su prije sedam godina pokrenuli mladi Riječani Andrija Čolak i Denis Polić, širi biznis i na Rusiju. S moldavskim Tucano Coffeejem prvi će objekt otvoriti već krajem ljeta na području Moskve, a plan sigurno nije ostati na jednom objektu, ističe Polić.

Njihov master franšizer polaže velike nade u uspjeh te najavljuje najmanje 100 prodajnih mjesta u skorije vrijeme. A da bi to mogao biti “dobar posao u Rusiji”, za Russia Beyond The Headlines potvrdila je i direktorica Ruske udruge za franšizno poslovanje Jekaterina Sojak, izjavivši da je tržište brze hrane jedan od rijetkih sektora ruskog biznisa koji raste unatoč krizi.

U prvom tromjesečju 2016. promet u restoranima brze hrane u Rusiji je rastao 3% u odnosu na lani. Broj posjetitelja u “klasičnim” je restoranima pao 14%.

Dečki iz Surf’n’Friesa od novih su tržišta u ovoj godini otvorili i irsko, njemačko i iransko te potpisali Master za zemlje Ujedinjenih Arapskih Emirata. Prvi objekt tamo bit će otvoren već u rujnu na poznatom Kite-beachu u Dubaiju.

U Irskoj su zasad prisutni s formatom Surf’n’Fries-Trailer (prikolica). No njihov master franšizer Dražen Tolić tamo ima puno veće planove za širenje brenda i intenzivno radi na pronalasku lokacije za otvaranje Surf’n’Fries-Storea, objašnjava Polić.

I u Njemačkoj su počeli kroz master franšizu i manje objekte. Na području Stuttgarta imaju pet jedinica različitih formata, a do kraja ljeta otvaraju prvi Shop-In-Shop model na benzinskoj postaji. U Beču idućeg mjeseca otvaraju dva nova fiksna objekta, koji su plod petogodišnjeg rada austrijskih franšizera koji su počeli s jednim Surf’n’fries mobilnim objektom, a danas imaju pet različitih objekata.

Nakon što je Iran izašao iz međunarodne izolacije i tamošnje tržište s 80 milijuna stanovnika od ogromnog je potencijala, a u Surf’n’Friesu idu i dalje. U pregovorima su i za ulazak u SAD i Kinu te rade i na novim proizvodima.

Osvježavanje brenda – Što se domaćeg tržišta tiče, sve je super. Iz godine u godinu rastemo i po broju transakcija i po broju prodajnih mjesta. Naglasak je i dalje na
sezonskom tipu poslovanja i to najviše kroz Surf’n’Fries-Mobile.

Kad znate da za 9400 eura možete pokrenuti vlastiti posao koji će vam ulaganje vratiti već u prvoj sezoni, jasno je i zašto – kaže Polić. Dodaje kako se i postojeći franšizeri šire s novim objektima i lokacijama, što također govori o uspješnosti posla.

Ova je godina i u znaku osvježavanja i osnaživanja brenda prženih krumpirića pa su, osim rebrandinga i novih vizuala, Polić i Čolak krenuli i s novim franšiznim formatima Surf’n’Fries Stand Alone i Surf’n’Fries - Shop-In-Shop.

Sada mogu reći da su spremni za sve izazove i imaju odgovor na većinu formata koji se u toj branši traže. – Spremni smo odgovoriti na svaki upit i realizirati ga, čime smo stali uz
bok svih velikih svjetskih brendova – tvrdi Polić.

Surf’n’Fries lani je u SAD-u nagrađen kao najbolja mlada nada u franšiznom poslu, u konkurenciji 300 franšiza iz 38 zemalja svijeta.

>> Hrvatska franšiza Surf'n'Fries otvorena u središtu Hanoja u Vijetnamu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

UZ
UDBA_ZAGREB
13:11 21.07.2016.

poštovana Jolanda bilo bi dobro provjeriti i financijske pokazatelje prije ovakvih hvalospjeva

Avatar pendreck
pendreck
13:19 21.07.2016.

Zvuci dobro, puno uspjeha zelim!!!