Agrolaguna

Kvalitetni brendovi i izvoz najbolji su generator rasta tvrtke

Foto: sasa miljevic/PIXSELL
Agrolaguna
Foto: sasa miljevic/PIXSELL
Goran Kramarić
16.05.2015.
u 20:15
Sva tri segmenta poslovanja moramo stalno unapređivati, što je i kratkoročna i dugoročna strategija, kaže Goran Kramarić
Pogledaj originalni članak

Čak pet medalja vinima porečke Agrolagune na nedavnom najutjecajnijem svjetskom vinskom natjecanju Decanter World Wine Awards 2015., na kojemu je "zlatni" Festigia Castello 2012. osvojio i prestižni Regional Trophy, toj je kompaniji donijelo najbolju reklamu i međunarodno značenje, bilo da je riječ o bijelim ili crnim vinima.

Brendiranje Hrvatske

Goran Kramarić, predsjednik uprave Agrolagune, ističe kako je od ulaska te tvrtke u koncern Agrokor uloženo više od 220 milijuna kuna u nove nasade vinograda, najmoderniju tehnologiju proizvodnje vina i kadrove. Stoga su nagrade, koje se posljednjih godina nižu na svjetskim natjecanjima – a kulminirale su zlatom, trima srebrima i broncom na Decanteru među više od 15.000 vina iz cijeloga svijeta – najbolja potvrda ispravnosti strategije i rada Agrolagunina tima, što je važan doprinos i izgradnji imidža vrhunske kvalitete hrvatskih vina i brendiranju Hrvatske kao vinske zemlje.

– Regional Trophy za Festigia Castello 2012. nagrada je za sav trud i entuzijazam koji su uloženi u stvaranje kvalitete i vrijednosti brenda Vina Laguna. Neovisno o tome što u njegov sastav ulaze međunarodne sorte, merlot, syrah i cabernet sauvignon, odiše istarskim duhom i terroirom – kaže Milan Budinski, glavni enolog Agrolagune.

S vinima – a lani su na 600 hektara proizveli čak 4,3 milijuna litara – prisutni su već u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Austriji, Poljskoj i Srbije, a u planu su i nova izvozna tržišta. Uz vina su sve, prepoznatljiviji i njihovi autohtoni istarski tvrdi sirevi, kojih se u novoj sirani kod Tara proizvede oko 300 tona plus 100 tona skute, ali i maslinova ulja. Na međunarodnom natjecanju u New Yorku nedavno su osvojili zlato i srebro za ekstra djevičanska maslinova ulja Ol Istria Picholino i Ascolana, dok je zbog lanjskih problema sa štetnicima na maslinama 49% od 600 prijavljenih ulja iz 26 zemalja ocijenjeno manjkavima.

Masline predobro rodile

U Agrolaguni su lani temeljito pratili svakog štetnika, od moljca, svrdlaša do maslinove muhe, i pravodobno počeli zaštitu, doznajemo od Katje Gašparini, voditeljice uljarstva i maslinarstva Agrolagune. Dok je većina domaćih maslinara očajavala, oni su ubrali 60% više maslina i dobili dvostruko više maslinova ulja – 130 tona. Ulaganja u proizvodnju, znanje i ljude isplate se pa su započeli i novi investicijski ciklus od 6,6 milijuna kuna u pomlađivanje vinograda, nabavu laboratorijske opreme te jaču regionalnu promidžbu, s posebnim naglaskom na tržište Srbije.

– Planiramo i nabavu tankova za vino za 5,3 mil. kuna, kupnju pročistača, opremanje uljare za 6,2 mil. kuna te nabavu dodatne mehanizacije za 760.000 kuna, što ćemo, nadam se, ostvariti u suradnji s fondovima EU – kaže Kramarić, koji budućnost Agrolagune vidi u asortimanu iznimno kvalitetnih brendiranih proizvoda kao generatora rasta i njihovu snažnom izvozu, bilo kroz turizam ili izravno. Pritom sva tri segmenta poslovanja treba stalno unapređivati, a dosad su, dodaje, najzadovoljniji maslinovim uljima. 

>> Hrvatska vina kreću u osvajanje Srbije i SAD-a 

>> Američki enolozi kušali hrvatskih vina u društvu ministra Lorencina

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.