Sladoledna sezona Leda ove je godine počela s čak 37 novih sladoleda, a do ljeta će ih u prodaju još sedam, pohvalili su se jučer iz te kompanije u sastavu Agrokora ističući kako nikad do sada nisu razvili i stavili na tržište toliko novih proizvoda kao ove godine pa očekuju i rekordnu prodaju. Koliku, nisu htjeli precizirati, osim da su izrazito optimistični i pripremljeni bolje nego ikad prije.
− Optimizam gradimo na brojnim inovativnim proizvodima, ciljamo nove potrošačke niše i uvodimo nove kategorije. Na tržištu otvaramo sladolednu sezonu s 44 nova sladoleda − istaknula je direktorica marketinga i razvoja Leda Ana Štebih.
Impresivan portfelj
Ledo tako trenutačno u asortimanu ima čak 210 različitih sladoleda, a trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji.
Vodeći regionalni proizvođač sladoleda nedavno je, naime, snažno iskoračio na afričko i azijsko tržište. Za IFFCO Group, koja je tržišni lider u UAE, proizvode impulsni i obiteljski sladoled, koje ta grupacija izvozi u čak 30 zemalja Afrike i Azije, najviše na tržišta Saudijske Arabije, Kuvajta, Katara, Bahreina i Omana. A sve to ide u prilog i 30-postotnom rastu prodaje Leda i izvan regije, na čemu, tvrde, neće stati. Dapače, kako se čuje, već traju pregovori i za ulazak na nekoliko novih svjetskih tržišta.
Inovativan pristup, moderna tehnologija i kvaliteta sirovina temelji su na kojima Ledo gradi svoju uspješnu strategiju osvajanja i zadržavanja izuzetno jake i stabilne pozicije u regiji, ali i ostatku svijeta, ističu iz Leda, koji je jedna od rijetkih regionalnih kompanija koja se na svojim matičnim tržištima uspijeva oduprijeti i najjačim svjetskim konkurentima.
Novi posao s Tescom
Po količinama su mu trenutačno najvažniji Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD. No osim IFFCO grupe, Ledu su značajan partner i druge kompanije poput svjetskih megatrgovaca, američkog Krogera i britanskog Tesca te norveškog Diplom-Isa. Trenutačno se pregovara i o širenju suradnje s Tescom i Krogerom koje će ići u prilog planiranom rastu kompanije. No bez novih proizvoda – a jučer su predstavljeni i novi King sladoledi s karamelom i jagodom, niz korneta s kolačićima, malinom i lješnjakom, Hešteg sladoledi s dva štapića – slažu se, nijedna ozbiljna tvrtka u regiji i šire ne može.
– Kontinuirano ulažemo u razvoj novih proizvoda temeljih na inovacijama, na što je nedavno uputio i Mintel, svjetski poznata globalna kompanija za business intelligence, objavivši opsežnu analizu portfelja Ledovih proizvoda – ističu iz Leda, koji 21. svibnja u zagrebačkom Maksimiru slavi drugi SladoleDan, kojim će službeno otvoriti sladolednu sezonu u Hrvatskoj i pomoći djeci SOS Dječjeg sela Lekenik.
Agrokorova perjanica lani je ostvarila dobit prije oporezivanja u iznosu od 316,7 milijuna kuna, što je rast od 82 posto u odnosu na 2014. Ukupni prihodi Leda u 2015. od 2,4 milijarde kuna bili su 13,2% veći u odnosu na preklanjsku poslovnu godinu.