PROMO

Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže

Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
16.02.2018.
u 09:57
Otvorena druga trgovina u Slavonskom Brodu, 93. po redu u Hrvatskoj
Pogledaj originalni članak

Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, otvorio je svoju drugu trgovinu u Slavonskom Brodu. Lidlova prodajna mreža tako sada broji 93 trgovine u Hrvatskoj, a novi Lidl napravljen je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta (njih 132), više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, veću pekaru te atraktivan izgled. Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže

Brojni kupci i posjetitelji okupili su se u novootvorenoj modernoj trgovini u Osječkoj ulici 280C, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, slatkiše, kavu i čaj, a za one najmlađe, balone. Kupci u novoj slavonskobrodskoj trgovini imaju priliku uživati i u posebnim popustima, koji vrijede samo u ovoj trgovini, od četvrtka, 15.2. do nedjelje, 18.2. Svježe voće i povrće te pekarski proizvodi tako su jeftiniji čak 30 posto, a tu su i brojne druge posebne ponude prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Okupljene na otvorenju posebno je oduševio novi izgled Lidlove trgovine, a Slavonci su otvaranjem ove trgovine dobili moderno odredište za svakodnevnu kupovinu.

Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže

Još ugodnija kupnja za Lidlove kupce

Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, a nove, moderne Lidlove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost.

Pogledajte na vecernji.hr