masterindex

Od ulaska u EU 30% češća web-potrošnja

Foto: ilustracija
šoping
Foto: Anto Magzan/Pixsell
16.01.2015., Zagreb - Sanja Zigic, direktorica Mastercarda za Hrvatsku. Photo:Anto Magzan/PIXSELL
03.07.2015.
u 09:15
Čak 81% korisnika kartica povremeno kupuje preko interneta zbog povoljnijih cijena. Za trećinu su veća i beskontaktna plaćanja
Pogledaj originalni članak

Od ulaska Hrvatske u EU zbog nestanka carinskih barijera konstantno raste kupnja preko interneta: podaci za svibanj pokazuju da 81% korisnika kartica povremeno kupuje online u odnosu na 73% u isto vrijeme lani. Prema rezultatima istraživanja MasterIndex, 28% ispitanika je u internet-šopingu jednom tjedno do dva puta mjesečno. Najviše kupuju odjeću, obuću i modne dodatke (60%) te elektroniku (48%), a samo ih 17% to čini u domaćim web-trgovinama. Online kupuju uglavnom zbog povoljnijih cijena i popusta (71%), a polovica zato što ne moraju fizički ići u dućan. Nakon priključenja EU 30% korisnika kartica povećalo je web-potrošnju.

Raslo je i korištenje beskontaktnih plaćanja; sa 15% u svibnju 2014. na 35% u svibnju 2015.

– To je brz i efikasan način plaćanja za kupnju robe bilo kojeg iznosa: kupnje do 100 kuna provode se bez unosa PIN-a, dok se iznad 100 kuna transakcija dodatno potvrđuje PIN-om. Transakcije su osigurane višeslojnom zaštitom – objasnila je Sanja Žigić, MasterCardova menadžerica za Hrvatsku. Među mobilnim plaćanjima najpopularnija su ona SMS-om koje koristi 80% ispitanika, a sa 20 na 26% rastao je i m-banking.

>> Malo Hrvata kupuje putem interneta jer su provizije i 7 posto

>> Glumac Borko Perić naručio je mikrovalnu putem interneta, a dobio cjedilo

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IK
ikonoklast
09:52 03.07.2015.

ko ima kupuje ko nema gleda hihihi