slijede li promjene?

Meri Matešić: Nema razloga da me maknu s čela HTZ-a

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Meri Matešić: Nema razloga da me maknu s čela HTZ-a
07.03.2014.
u 17:00
Stavlja joj se na dušu to što program rada za prošlu godinu nije u cijelosti realiziran
Pogledaj originalni članak

Do jučer se činilo da posvemašnja tišina oko činjenice da direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić mora za koji dan podnijeti izvještaj o radu, o kojem ovisi hoće li dobiti još godinu mandata, znači da ostaje na tom mjestu. Jučer se, međutim, među hrvatskim turističkim radnicima na berlinskoj burzi turizma počelo šaputati da njezina pozicija na čelu nacionalne turističke organizacije i nije tako sigurna. Sjednica Turističkog vijeća, na kojoj će pasti odluka, sazvana je napokon, nakon nekoliko pomicanja termina, za 17. ožujka, a ministar Darko Lorencin zasad na tu temu nema puno reći.

– Odlučivat će članovi Turističkog vijeća na osnovi izvještaja o radu – ističe Lorencin, koji izvještaj, kaže, još nije proučio pa ne može reći ni kako će glasati. Pomalo je nevjerojatno da ministar bez izvještaja ne zna kako mu radi direktorica, a očita je i promjena u odnosu na njegove prijašnje izjave. Još ljetos je, naime, govorio da direktorica HTZ-a ima njegovu punu podršku. Kako bilo, sama direktorica Matešić ne vidi razloga zašto joj Turističko vijeće ne bi poklonilo povjerenje i za 2014.

– Za priču o smjeni ne znam, ali ono što znam jest da Glavni ured HTZ-a dobro funkcionira, radi se puno i trebali bismo još ljudi jer smo ušli u sustav PDV-a i imamo dosta novih poslova. Uistinu ne vidim razlog da izvješće ne bude prihvaćeno jer je sve iz njega članovima Turističkog vijeća bilo izneseno i kroz prijedlog rebalansa budžeta s kojim su se suglasili. Ostvarena su i dva glavna cilja; dulja sezona i više gostiju na kontinentu. Uostalom, ništa nisam radila bez znanja i suglasnosti Turističkog vijeća, a izvještaj je dobio i pozitivnu ocjenu Nadzornog odbora – kaže Meri Matešić.

Čelnici Glavnog ureda HTZ-a na dušu se stavlja to što program rada za prošlu godinu nije u cijelosti realiziran; nije napravljena viralna kampanja, otpalo je uvođenje rezervacijskog sustava i nije dovršen turističko-informacijski sustav.

– Na sve to nerealizirano otpada ni 4% od lanjskog budžeta, odnosno 8 od 250 milijuna. Ocijenili smo da je viralna kampanja od 4,5 milijuna kuna nerealna, a s obzirom na rezultate sezone, nismo pogriješili. Rezervacijski sustav nam zakon ne dopušta, a informacijski sustav pokazao se opsežnim i na njemu se radi – kaže M. Matešić.

>> Počinje potraga za petnaestak ‘malih mista’ koja će raditi i izvan sezone

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.