- Partnerski odnos na ovako značajnom međunarodnom sajmu je logičan, s obzirom da Bavarska i Hrvatska već niz godina odlično turistički surađuju, Njemačka je za Hrvatsku jedno od najvažnijih emitivnih tržišta. Zahvaljujem na povjerenju i pozivam sve zainteresirane da dođu upoznati sve čari i prirodnu ljepotu Hrvatske - rekao je na otvorenju sajma turizma u Munchenu, na kojem je Hrvatska ove godine zemlja partner - ministar turizma Darko Lorencin.
Najveći turistički sajam u Bavarskoj f.re.e održava se od 19. do 23. veljače, a Hrvatska se osim na izložbenom prostoru od dvjestotinjak četvornih metara, plus 70 kvadrata na samom ulazu kao zemlja partner, predstavlja projektom Pogled u plavo, koji promovira Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ronjenje. Zvijezda tog prostora svakako je ronilac Goran Čolak koji, osim brojnih svjetskih odličja za razne ronilačke discipline, drži i Guinnessov rekord u ronjenju na dah od nevjerojatne 23 minute, a u ronilačkim vještinama su se mogli okušati i posjetitelji. U montažnom bazenu se nudila demonstracija ronjenja te podvodna izložba fotografija autora Marjana Radovića.
"Svi partneri govore ili o istom ili o povećanom bukingu"
Sajam je, osim za široku publiku, i mjesto poslovnih susreta. Hrvatski turistički čelnici susreli su se tako s predstavnicima tvrtke FTI, četvrte njemačke turoperatorske grupacije s tržišnim udjelom od 6,7 posto prometa. FTI ostvaruje promet od 1,5 milijardi eura i 2,7 milijuna putnika, od čega 50 tisuća odvodi u Hrvatsku. Također, razgovarali su i s čelnim ljudima ITS-a, ID Riva toursa, austrijskog turoperatora Terra Reisen koji je u sastavu TUI grupe, agencije Adria2 .itd.
- Svi partneri govore ili o istom ili o povećanom bukingu u odnosu na lanjsku godinu i nadamo se boljim rezultatima s njemačkog tržišta i u konačnici - rekla je direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić.
HTZ u promociju i oglašavanje u Njemačkoj ulaže oko tri milijuna eura
Inače, Glavni ured HTZ-a pojačano promovira hrvatski turizam u Njemačkoj ove godine. Samo u partnerski status na minhenskom sajmu i suradnju s ADAC-om, koji je izdao Reisemagazin posvećen isključivo Hrvatskoj, uloženo je dvjestotinjak tisuća eura.
Ukupno, pak, HTZ u promociju i oglašavanje u Njemačkoj ulaže oko tri milijuna eura, što je nekoliko postotaka više nego lani. Očekuje se i nekoliko postotaka više gostiju. Ponovi li se lanjski rast, Hrvatska bi mogla ugostiti novih osamdeset tisuća turista iz Njemačke, odnosno ukupno oko 2,1 milijun.
>>Zbog ovih 8 razloga stranci moraju posjetiti Hrvatsku
Sve se vise,i vise novca ulaze za promoviranje hrvatskog turizma u njemackoj,a njemaca sve manje,i manje dolazi na nasu obalu i nas lijepi jadran,zasto??????