Potrošači su u istraživanju agencije Hendal potvrdili kako upravo u Kauflandu pronalaze najbolji omjer cijene i kvalitete kada se radi o svježem voću i povrću. Pokrenuta je i kampanja „Naše mi najbolje paše“ kojom se prezentira sve veća suradnja s domaćim dobavljačima. Više informacija možete pronaći ovdje.
Osim toga je Kaufland isto ocijenjen kao trgovački lanac s najboljim omjerom cijene i kvalitete na uslužnom pultu. Delikatese poput suhomesnatog, narezanog sira i mesa prema Hendalu, vodećoj nezavisnoj istraživačkoj agenciji u Hrvatskoj, u Kauflandu možete pronaći s najboljim omjerom cijene i kvalitete.
„Našim kupcima nudimo asortiman od preko 200 proizvoda na Odjelu voća i povrća. Kvaliteta i svježina proizvoda su nam na prvom mjestu što potvrđuje činjenica da svakoga dana isporučujemo svježe voće i povrće u naše poslovnice. Osim toga se trudimo surađivati sa što više domaćih dobavljača“, pojasnila nam je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.