Nike ili Adidas? Tko će osvojiti titulu broja 1 na Svjetskom nogometnom prvenstvu koje se igra u Brazilu 2014. pitanje je o kojem sportski divovi već navelike razmišljaju planirajući strategije i planove kako zaraditi još koji dolar, odnosno euro.
Američki Nike trenutačno je ispred njemačkog Adidasa. Nike naime drži 14.6 posto globalnog sportskog tržišta, a Adidas 11 posto, no ono što Nike želi jest izgurati njemačkog protivnika s polica u Europi gdje ova kompanija i dalje grabi veći dio tržišnog kolača, piše Reuters.
Adidas (ADSGn.DE) je, što se nogometa tiče, u laganoj prednosti jer već više od 40 godina ukrašava kopačke i lopte sa svoje prepoznatljive tri crte, a kupili su dio u nogometnom klubu Bayern Munchen te su zbog ugovora s Fifom njihova i pravana dizajniranje službene lopte za Svjetska nogometna prvenstva.
Tako će biti i u Brazilu na ljeto 2014. godine gdje će se igrati s Adidasovom Brazucom. Lopta će se prodavati za 160 dolara, no besplatno će je dobiti mali Brazilci koji se rode na dan njezina lansiranja.
Njemački sportski diler planira od prodaje od nogometa u 2014. zaradili dvije milijarde eura, a grupa bi 2015. trebala zaraditi 23 milijarde eura.
Nike je pak u svijet nogometa zakoračio 1994. no i oni se mogu pohvaliti dobrim njuhm za posao. Partneri su engleskog Manchester Uniteda, a 2015. Nike grupa planira prihode od vrtoglavih 30 milijardi eura.
Svjetsko nogometno prvenstvo vide kao odličnu priliku da svrgnu Adidas s prvog mjesta u Europi, pa možda i na domaćem terenu, u Njemačkoj.
Nogometni spektakl u Brazilu iskoristiti će kako bi još jasnije radili na svojoj prisutnosti. Nike kao sponzor domaćina Brazila, između ostaloga, a Adidas kao sponzor reprezentaciji Agrentine za koju igra veliki Lionel Messi.