Drogerijski lanac dm u poslovnoj 2020./2021. godini (od 1. listopada 2020. do 30. rujna 2021.) ostvario je 67,18 milijuna kuna dobiti. Promet je iznosio 2,36 milijardi kuna i time nadmašio prošlogodišnji za 4,47 posto, a pozitivan razvoj poslovanja nastavljen je i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) u kojem je ostvareno 46,3 milijuna kuna, što je u odnosu na godinu ranije rast od 19,18 posto.
Najpoželjniji poslodavac u Hrvatskoj 12. godinu zaredom svojim je prodavačima isplaćivao prosječnu neto plaću od 10.787,52 kune. Otvoren je i online shop u kojem je u protekloj poslovnoj godini ostvareno 23,7 milijuna kuna prometa uz prosječnu potrošačku košaricu u vrijednosti 411,12 kuna, čulo se na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj je obilježeno i 25 godina od otvaranja prve dm-ove poslovnice u Hrvatskoj, dok ih je danas 164 s ukupno 1677 djelatnika.
- U godini u kojoj smo obilježili 25 obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj potvrdili smo lidersku poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu. Uložili smo 67,18 milijuna kuna u modernizaciju 14 poslovnica, otvorenje pet novih i sedam specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda te u širenje ponude i razvoj usluga u dm online shopu - rekao je direktor dm-a Mirko Mrakužić, ističući kako im je posebno drago što se dm, nakon potresa koji im je uništio prodavaonicu, u rujnu vratio u Petrinju u sklopu modularnog poduzetničkog djela Centra novog života u naselju Sajmište. U novoj poslovnoj godini predviđena su pak ulaganja od 73 milijuna kuna, još pet novih prodavaonica, 15 temeljito obnovljenih te širenje ponude u online shopu.
U prvoj godini poslovanja dm-ov online shop mjesečno je posjećivalo oko pola milijuna korisnika. Među najprodavanijim proizvodima, kako u online shopu, tako i u fizičkim poslovnicama, proizvodi su robnih marki dm-a – 31 brend s više od 5000 proizvoda - koji su u protekloj poslovnoj godini ostvarili 32,2 posto udjela u ukupnom prometu dm-a. Od toga je i 14 okolišno neutralnih proizvoda čija se pakiranja mogu 100 posto reciklirati, a za njihovu se proizvodnju korišteno 100 posto obnovljive električne energije uz smanjene emisije CO2 za 38 posto.
Njemački drogerijski lanac prema istraživanju je i dalje najpoželjniji trgovac za kupnju proizvoda za osobnu njegu i higijenu, dekorativnu kozmetiku te proizvode za brigu o kućanstvu. U proteklih 25 godina, čulo se na konferenciji, u razvoj poslovanja investirano je više od milijarde kuna, a sponzorstvima i donacijama u zajednicu je uloženo više od 62,5 milijuna kuna.
Pandemija koronavirusa nije poremetila poslovanje dm-a. U vrijeme lockdowna, kad su šoping centri bili zatvoreni, vladao je potrošački stampedo na lokalne prodavaonice. Pad od 14-15% u jednom razdoblju brzo su tako nadoknadili i godinu završili u plusu. Isto tako, ne osjećaju ni posljedice trenutačnih globalnih poremećaja u dobavnim lancima roba jer su, ustvrdili su, jako dobro pripremljeni.