Promo

Najveća Ferratumova međunarodna božićna anketa uspoređuje ponašanje potrošača u 20 zemalja

Foto: Promo
Najveća Ferratumova međunarodna božićna anketa uspoređuje ponašanje potrošača u 20 zemalja
VL
Autor
PR Članak
12.12.2017.
u 10:47
Koji su najpopularniji pokloni koji se kupuju i koja će zemlja najviše potrošiti ovog Božića?
Pogledaj originalni članak

Više od 21.000 kućanstava sudjelovala je u Božićnom barometru™ Ferratum grupe koji se provodi već četvrtu godinu zaredom. Dakle, koji su najpopularniji pokloni koji se kupuju i koja će zemlja najviše potrošiti ovog Božića? Hoće li ljudi obaviti svoju božićnu kupovinu putem interneta ili u tradicionalnim maloprodajnim trgovinama?

Naši rezultati pokazuju da će 20 % kućanstava povećati svoju potrošnju, dok će gotovo 50 % kućanstava na poklone i proslave potrošiti jednako kao i prošlog Božića.

Trendovi potrošnje

Prema rezultatima našeg Božićnog barometra™ 2017., najveći potrošači tijekom Božića ove će godine biti Meksiko (34,6 %), Rumunjska (31,9 %), Španjolska (29,6 %) i Brazil (28,2 %). Na drugom kraju ljestvice nalaze se Hrvatska (14,4 %), Norveška (13,4 %), Finska (12,3 %) i Nizozemska (11,8 %), koje će zadržati svoj položaj od prošle godine kao najniži potrošači tijekom Božića.

Naša anketa pokazuje da će potrošnja tijekom Božića biti velika u Novom Zelandu i Australiji, pri čemu će kućanstva iz obje zemlje izdvojiti 22 % - 23 % svoje mjesečne plaće na Božić.

Zadržavanje mobilnosti

Više od 50 % sudionika u anketi radije će koristiti kartice nego gotovinu za plaćanje troškova za Božić. 70 % ispitanika u Norveškoj i Švedskoj odabralo je karticu kao svoj preferirani način plaćanja.

Kada je riječ o bankarstvu, više od 60 % ispitanika izjavilo je da će koristiti mobilno bankarstvo za svoje svakodnevne transakcije. Više od 80 % ispitanika u Australiji, Novom Zelandu, Nizozemskoj, Švedskoj, Norveškoj i Kanadi izjavilo je da će tijekom Božića koristiti mobilno bankarstvo.

Gdje ljudi kupuju i što kupuju?

Slično kao i prošle godine, broj kućanstava koja kupuju putem interneta bit će oko 25 %. Njemačka, Velika Britanija i Nizozemska su digitalno najpotkovanije kada je riječ o kupnji božićnih poklona putem interneta, dok su Hrvatska, Latvija i Meksiko najtradicionalniji i preferiraju odlazak u maloprodajne trgovine za obavljanje božićne kupovine.

Dakle, što ljudi očekuju da će dobiti za Božić ove godine? 17,5 % ispitanika stavilo je odjeću na vrh popisa, što je čini najpopularnijom stavkom za davanje i primanje. Igračke i igre (13,7 %), slatkiši (12 %) i potrošačka elektronika (9,1 %) bili su ostali popularni izbori.

Ispitanici iz jedanaest zemalja rekli su da preferiraju odjeću kao božićne poklone. Finska (17,5 %) i Hrvatska (23,9 %) će potrošiti veliki dio svojeg božićnog budžeta na slastice i delicije, dok ispitanici u Velikoj Britaniji, Švedskoj, Australiji i Estoniji kažu da će potrošiti 20 % svojeg božićnog budžeta na igračke i igre.

Pogledajte grafikon i brojke za svih 20 zemalja Europe i Commonwealtha.

Kako je provedena anketa Božićni barometar™ Ferratum grupe 2017.?

  • U anketi je sudjelovala više od 21.000 kućanstava. Ispitanici su bili u dobi od 18 do 61+. 58,8 % sudionika bile su žene. Prosječni raspoloživi neto prihod kućanstava sudionika iznosio je između 555 i 4.580 EUR. Prosječna veličina kućanstva među ispitanicima bila je 2,89 osoba.
  • Osim demografskih čimbenika, ispitanicima su postavljena pitanja o njihovim raspoloživim mjesečnim neto prihodima, koliko troše za Božić, na koje će aktivnosti trošiti svoj novac, te hoće li koristiti Airbnb ili hotel prilikom putovanja za vrijeme Božića.
  • U anketi je korištena valuta specifična za svaku zemlju. Odgovori su izjednačeni kako bi odražavali odgovarajuću kupovnu moć svake zemlje. Svi anketirani ispitanici bili su anonimni.
JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr