GOSPODARSTVO

Neizvjesnost zbog Brexita i vojnih sukoba gušile zamah turističke industrije u Njemačkoj

Foto: Annette Riedl/DPA/PIXSELL
Berlin
Foto: Ralph Orlowski/REUTERS/PIXSELL
Njemačka
Foto: Bernd Wüstneck/DPA/PIXSELL
Ilustracija: Njemačka marka
19.12.2019.
u 07:19
Brojke svjedoče o općenito opreznijem ozračju među njemačkim potrošačima. Za njemačko je gospodarstvo ključan izvoz, a brexit i međunarodni trgovinski sukobi uzdrmali su zaposlenike. S druge strane, dobra situacija na tržištu rada, sve veća primanja i niske kamatne stope redom su imali pozitivan učinak.
Pogledaj originalni članak

Neizvjesnosti izazvane brexitom i globalnim trgovinskim sukobima smanjile su kod njemačkih građana u ovoj godini želju za putovanjima unutar Njemačke, pokazalo je najnovije istraživanje. 

Studija izrađena za Savezno udruženje njemačke industrije turizma (BTW) pokazala je da njemački građani planiraju oko 0,5 posto više dana provesti na putovanju u 2020. nego u ovoj godini.

To znači da je zamah industrije usporio u usporedbi s razdobljem na prijelazu s 2018. na 2019. godinu, ali da ostaje pozitivan.

Proma preliminarnim podacima, broj dana privatnih putovanja građana u ovoj je godini pao za 0,5 posto u odnosu na godinu ranije, na oko 1,704 milijardi.

Iako su ljudi više odlazilil na višednevna putovanja( dva posto više nego u godini ranije), manje su pak odlazili na jednodnevna putovanja (šest posto manje).

Predsjednik BTW-a Michael Frenzel rekao je da je situacija s putovanjima u inozemstvo bila dobra, no da su jednodnevna putovanja utjecala na ukupnu brojku. "Izazivanje srama kod ljudi koji putuju zrakoplovima i kruzerima, o čemu se naveliko govorilo, nije utjecalo na ponašanje putnika", rekao je.

Brojke svjedoče o općenito opreznijem ozračju među njemačkim potrošačima. Za njemačko je gospodarstvo ključan izvoz, a brexit i međunarodni trgovinski sukobi uzdrmali su zaposlenike. S druge strane, dobra situacija na tržištu rada, sve veća primanja i niske kamatne stope redom su imali pozitivan učinak.

BTW-ov indeks uključuje kratka putovanja, dnevna i višednevna putovanja, bilo da se radi o odlascima u posjet obitelji u Njemačkoj, odlascima na odmor na Sredozemno more ili na kruzere, a objavljuje se dva puta godišnje.

Mjesečni indeks potrošačke klime koji izrađuje agencija GfK, dobiven ispitivanjem među 2.000 ispitanika, koristi se, među ostalim, u izradi BTW-ova indeksa.

Turbulencije izazvane bankrotom Thomasa Cooka nisu uključene u najnovije podatke. No, veliki turoperatori nedavno su izvijestili o povećanom bukingu za zimsku i ljetnu sezonu 2020., primjećuje dpa.

Foto: Screenshot
Najveći hitovi 2019.
Foto: N1
Umirovljenik o gripi
Foto: Facebook
STORM Chasing Team SENJ
Foto: Sabor TV
Foto: Facebook: Dnevna doza prosječnog Dalmatinca
Radovi u Dalmaciji
Foto: Sanja Sulik/Facebook
Luka Prgić
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Dječaci iz mora izvadili mrtvu zmiju dugu 2,5 metra
Foto: Dorotea Sović
Foto: Screenshot/Facebook
Profesor u Varaždinu
Foto: Screenshot
Snimka tučnjave
Foto: Screenshot
Snimka stravične nesreće u tunelu Sv. Ilija
Foto: Screenshot
Pernar
Foto: Facebook
Kazna za parking
Foto: Facebook/Gajnice jučer danas sutra
Foto: Screenshot
Mlađi muškarac razbio instalaciju Pozdrav Suncu
Foto: Lino Lončarić
Nevrijeme u Gorskom kotaru, pala tuča
Foto: Screenshot
morski pas
Foto: Screenshot
plaža Firule
Foto: 057info
račun
Foto: Facebook/Dnevna doza prosječnog Dalmatinca
ručnik
Foto: Leo Gregurić
Vis - nevrijeme
Foto: Facebook
smeće
Foto: Vecernji.hr
Foto: Večernji list
Vozač autobusa puši tijekom vožnje
Foto: Screenshot

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.