Želite li znati što čini prodavača doista uspješnim? Ovdje će naučiti kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača.
Neverbalna komunikacija je način kojim ljudi komuniciraju bez riječi, bilo namjerno ili nenamjerno. Neverbalno ponašanje se koristi za: izražavanje emocija, pokazivanje stavova, odražavanje osobina ličnosti i poticanje ili mijenjanje verbalne komunikacije.
Istraživanja upozoravaju na važnost neverbalne komunikacije: slušatelj pamti 10% onog što se govori, 40% kako se govori, a 50% se odnosi na dojam koji ostavlja govornik.
Stoga je veoma bitno „što i kako“ neverbalno poručujete svome sugovorniku.
Neverbalni znakovi uključuju:
- izraze lica,
- ton glasa,
- geste,
- položaj tijela ili pokret,
- dodir i
- pogled.
Koji su ciljevi seminara?
- unaprijediti komunikacijske sposobnosti
- kontrolirati govor tijela i lakše pratiti tijek komuniciranja
- razumjeti neverbalne znakove sugovornika
- upoznati komunikacijske mogućnosti vlastitog tijela
- jasnije predstaviti sebe i svoje ideje
- usvojiti vještine i alate za uspješno neverbalno komuniciranje
Stečena znanja na ovoj edukaciji moći ćete koristiti u komunikaciji sa poslovnim partnerima i klijentima, u svakodnevnom životu te u privatnim odnosima i komunikacijama.
Kome je trening namjenjen:
- ljudima u prodajnim odjelima
- menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
- osobama koje svakodnevno javno komuniciraju
- svima koji žele unaprijediti komunikacijske sposobnosti,
- koji žele bolje kontrolirati govor tijela i lakše pratiti tijek komuniciranja
U kontaktu s ljudima veoma je bitan prvi kontakt. Prvih 15-ak sekundi je presudno. Zašto? U tom trenutku donosi se ključna odluka o dojmu koji se ostavlja na sugovornika .
Za prvi kontakt nemaš drugu šansu.
Na što obratiti pažnju kod prvog kontakta sa klijentom:
- Držanje i hod Hodaj kao kralj i takvim će vas i vidjeti.
- Odjeća mora biti prikladna situaciji i sugovorniku. Odijelo čini čovjeka.
- Prijateljski smješak kako bi se klijent uvijek osjećao dobrodošlo.
- Pravilno rukovanje
- Kako odabrati mjesto gdje ćete sjesti na sastanku
- Neobavezna pitanja
- Tabu teme
- Probijanje leda
Trajanje seminara i satnica:
Seminar se održava 15. ožujka 2016. s početkom od 9.00 do 16.30 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali i potvrda o sudjelovanju.
Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
O predavaču:
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 11. ožujka 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 14. ožujka 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Ovdje možete preuzeti PRIJAVNICU u pdf formatu.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr