ISTRAŽIVANJE O NAJVREDNIJIM ROBNIM MARKAMA STAROG KONTINENTA

Nokia – ponovno najskuplji europski brand

Foto: AFP
Nokia – ponovno najskuplji europski brand
04.11.2009.
u 14:01
Iza finske Nokije je francuska marka LVMH, koja u vlasništvu ima brandove kao što su Luis Vuitton ili Dior. Vrednovanje robnih marki provedeno je u sklopu istraživanja Eurobrand2009 u kojem se našlo 3000 robnih marki iz 24 države Europe.
Pogledaj originalni članak

Slično prijašnjim godinama, i za 2009. je finska Nokia proglašena najskupljim europskim brandom. Poznati sjevernoeuropski proizvođač mobitela, čija je vrijednost viša od 35 milijardi eura, ponovno je osvojio titulu "najrobne marke" Staroga kontinenta, podaci su Europskog instituta za istraživanje brandova.

Iza finske Nokije po vrijednosti branda je francuska marka LVMH, koja u vlasništvu ima brendove kao što su Luis Vuitton ili Dior.

Na ljestvici "najbrandova" Europe našli su se i britanski Vodafone, poznati njemački autoproizvođači Mercedes i BMW, kao i telekomunikacijska kompanija Deutsce Telekom.

U društvu najvrednijih robnih marki Europe našlo se i slovensko Gorenje. Vrednovanje robnih marki provedeno je u sklopu istraživanja "Eurobrand2009" u kojem se našlo 3000 brandova iz 24 države Europe.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

ZA
zagabria1
15:02 04.11.2009.

re Nokie njen uspjeh je rezultat vizije jednog čovjeka koji je kompaniju pred stečajem odveo u ove visine. Takvih ljid ima posvuda, pa i kod nas ali ne dobiju baš priliku re. finske skromnosti ona je podosta rezultat stoljetnoe interakcije sa velikim susjedom. To te nauči skromnom ponašanju

OB
-obrisani-
14:24 04.11.2009.

Kakav fantastican uspjeh za jedan mali narod na sjeveru Europe. Samo 5 miljuna, a gradite velicanstvene brodove, gradite nuklearne elektrane, imate Nokiu ... Cestitamo, dragi finski susjedi! Vama ne treba nafta, koju Norvezani imaju, vama je dovoljna vasa velika spremnost za dobar rad. A ostajete skroman narod, i nikada se ne busate o prsa, a mogli bi ...

OB
-obrisani-
15:47 04.11.2009.

Kako se sprdaju s nama . I HTV je brend. A ne vegeta, maslinovo ulje, brodogradnja itd. Mercedes,Nestle, mobitel možeš plasirati na globalnom tržistu. A kako HTV- da se proda , gdje. Neko nam je lijepo smjestio a sigurno i kumovao netko iz HRT- To je isto kao da nam kažu da nam je brend Hloverka. Tu je netko lud ili nas pravi ludima.