oznaka kvalitete dizajna

Novi branding KentBanke osvojio prestižnu nagradu Red Dot, potpisuje ga agencija Bruketa&Žinić&Grey

Foto: KentBank
KentBank
Foto: KentBank
KentBank
Foto: KentBank
KentBank
Foto: KentBank
KentBank
10.08.2022.
u 10:42
Inspiriran stoljetnim simbolom povezanosti – heksagonom uspješno komunicira poslovnu misiju KentBanke koja želi povezivati ljude i ideje
Pogledaj originalni članak

Novi branding KentBanke osvojio je jednu od najcjenjenijih globalnih nagrada u području dizajna - Red Dot u kategoriji "brand and communication design“. Novi branding, za koji je zaslužna agencija Bruketa&Žinić&Grey, sastoji se od logotipa i sekundarnih elemenata vizualnog identiteta u obliku heksagona čiji su grafički elementi modularni.

- Heksagon, odnosno šesterokut je univerzalni simbol povezanosti. Osim što je sveprisutan u prirodi gdje šest jednako dugih stranica imaju snježne pahuljice, kristali leda i ćelije košnica, nerijetko se susreće u kulturi i islamskoj umjetnosti. Tako vizualni identitet korespondira i s turskim vlasnikom KentBanke, Süzer grupom. S dizajnerskog stajališta, heksagon je podatan i razigran oblik koji se može slagati u bezbroj kombinacija - pojasnio je Davor Bruketa u ime agencije koja je do sada osvojila 26 Red Dot nagrada, najviše u regiji.

Foto: KentBank
KentBank

Inače, nagrada se dodjeljuje već 67 godina, a slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna. Ceremonija dodjele ovogodišnjih nagrada zakazana je za 28. listopada u Berlinu.

KentBanka, najbrže rastuća banka u Hrvatskoj, fokusirana je na poslovanje s građanima te malim i srednjim poduzetnicima, a u svojoj poslovnoj strategiji naglasak stavlja na izravnu komunikaciju i razvoj osobnih odnosa s klijentima. 

- Mi smo banka koja želi poznavati svoje klijente da bismo ih mogli pratiti u ostvarenju njihovih planova i ambicija, bilo osobnih bilo poslovnih, uslugama i proizvodima koje su prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama. Imamo i kontinuirano razvijamo napredne digitalne alate i kanale komunikacije, ali uz njih nastavljamo njegovati i zagovarati i osobni kontakt te izravnu komunikaciju s klijentima. Zato je svaki naš bankar osobni bankar. Uz to želimo naše resurse koristiti za povezivanje ljudi i ideja, razmjenu znanja i iskustava ili poticanje zajedničke suradnje kroz našu jedinstvenu platformu KentKluba. Naš novi branding koji smo uveli prošle godine izvrsno komunicira poslovnu filozofiju KentBanke i pomogao nam je u isticanju našeg jedinstvenog pristupa na tržištu. Drago nam je da je to sada potvrdila i ova prestižna nagrada - komentirala je članica Uprave KentBanke Aleksandra Cvetković.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.