„S velikim zadovoljstvom predstavljamo drugi po redu Izvještaj o održivosti u kojem smo prezentirali Lidlov napredak i ciljeve u područjima održive nabave i certificiranja proizvoda, širenju ponude lokalnih dobavljača i visokokvalitetnih proizvoda. Izvještaj prati i energetsku i okolišnu učinkovitost u sklopu koje smo s početkom ove godine prešli na zelenu energiju dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora, a želimo naglasiti i našu predanost poticanju kružne ekonomije kao bitnog dijela Europskog zelenog plana“ – izjavila je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija.
Kada je riječ o asortimanu, kao dio svoje strategije održivosti, Lidl se bavi cijelim svojim lancem vrijednosti - uključujući sirovine, posebno one koje dolaze iz zemalja u razvoju. Više od 360 proizvoda u stalnom asortimanu nosi neki od certifikata održivosti poput FSC, UTZ, Fairtraide, Rainforest Alliance, EU Ecolabel, Global Organic Textile Standard i brojnih drugih. Lidlov asortiman kontinuirano se gradi i nadopunjuje, pa tako i proizvodima za osviještenu prehranu. Suradnja s lokalnim dobavljačima i stvaranje dugoročnih čvrstih odnosa s njima temeljni je dio Lidlovog poslovnog modela. Kupcima je važno da svojim kupovnim odlukama mogu poduprijeti hrvatsko gospodarstvo i njegove proizvođače. Lidl zato kontinuirano proširuje ponudu upravo hrvatskih proizvoda; trenutno surađujući s više od 400 domaćih dobavljača, znatno više nego u prethodnom izvještajnom razdoblju.
Lidl Hrvatska poznat je po neprestanim djelovanjima u segmentu ekologije. Kada je riječ o kružnom gospodarstvu, Lidl ulaže izuzetne napore u recikliranju, nastojeći postupno izbjegavati i smanjiti ambalažni materijal uz istovremeno poboljšanje mogućnosti recikliranja. Konkretan cilj jest smanjiti potrošnju plastike za najmanje 20 posto do 2025. godine, a sva pakiranja proizvoda vlastite robne marke napraviti maksimalno prikladnim za recikliranje. Dodatno, do kraja 2025. u ambalažama proizvoda vlastitih marki Lidl planira koristiti barem 25% reciklata. U 2021. godini u potpunosti je ukinuo upotrebu crne plastike, čime se omogućuje kružni proces recikliranja. Također, Lidl je 2021. uklonio mikroplastiku iz receptura većine proizvoda za njegu i higijenu. Ove mjere su dio Lidlove REset Plastic međunarodne strategije koju je 2018. godine donijela Schwarz Grupa. Zajedno s njima slijede strategiju "Manje plastike - zatvoreni ciklusi proizvodnje".
Temelj uspjeha Lidla kao jednog od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj jesu njegovi zaposlenici. Od samih početaka poslovanja, a posebice u zadnjih 5 godina, Lidl sustavno na godišnjoj razini povećava plaće i ostale pogodnosti svojim zaposlenicima. Lidl prati i nadmašuje tržišne trendove - osim u osnovna primanja svojih zaposlenika, koja su iznad prosjeka u maloprodajnoj i prehrambenoj industriji, Lidl kontinuirano ulaže u edukacije, stručna usavršavanja te programe stipendiranja, a omogućava i rotacije posla te međunarodne razmjene. Uz navedeno, svojim zaposlenicima osigurava i dodatne benefite kao što su božićnica, uskrsnica, 13. plaća, regres, novčane nagrade, sezonski dodatak, sistematske preglede, poklone za djecu te brojne druge pogodnosti.