Vaš glas – Josip Knežević (29)

Otvaranje i jednog radnog mjesta veliki je uspjeh

Otvaranje i jednog radnog mjesta veliki je uspjeh
15.01.2015.
u 10:00
Poduzetnik iz Donjeg Miholjca nakon dugog planiranja ipak uspio pokrenuti
tvrtku za proizvodnju smrznutih pekarskih proizvoda te planira zaposliti 15 ljudi
Pogledaj originalni članak

Godinama sam kovao planove o pokretanju vlastita biznisa, kaže Josip Knežević iz Donjeg Miholjca, i konačno je lani krenuo u realizaciju svojih snova. Sredinom kolovoza registrirao je tvrtku Manna, a prostor za proizvodnju smrznutih pekarskih proizvoda zakupio je u poduzetničkom inkubatoru Osvit u Donjem Miholjcu. U suvremenu opremu investirao je više od 300 tisuća kuna, čak 70 posto ulaganja njegova je osobna ušteđevina, ostalo je pribavio bankarskim kreditom. Već u prosincu na tržište je plasirao prve količine proizvoda, isporučuje ih lokalnim kupcima. Trenutačno zapošljava pet djelatnika.

– Možda je nekome pet zaposlenika zanemariv podatak, no u golemoj nezaposlenosti koja vlada u Hrvatskoj otvaranje svakog radnog mjesta veliki je uspjeh – kaže Knežević i navodi da namjerava još investirati i uskoro broj zaposlenih povećati na 15 djelatnika.

Tek mu je 29 godina, no iza njega je bogato iskustvo u pekarstvu dugo više od desetljeća. Oduvijek je, otkriva, svoju budućnost želio graditi u pekarstvu. Nakon završetka srednjoškolskog stručnog obrazovanja karijeru je počeo graditi kao voditelj proizvodnje u jednoj tvrtki u pekarskoj branši, posljednje dvije godine, prije nego što se uputio u privatne poduzetničke vode, bio je i direktor te tvrtke.

Zbog ljubavi prema pekarstvu, ime svoje tvrtke birao je s velikom pozornošću. Našao ga je, dodaje, u starozavjetnom rukopisu, odabrao je riječ “manna” – kruh, odnosno hrana s neba.

Tehnološki procesi koje primjenjuju, iznosi, potpuna su novost na tržištu budući da su proizvodi pripravni za pečenje nakon samo tri minute od vađenja iz zamrzivača. Lepeza proizvoda vrlo je raznovrsna, od lisnatog tijesta preko kroasana i raznih peciva do kruha... Ovih dana finaliziraju rješenja vezana uz dizajn pakiranja proizvoda te katalog kojim se u veljači namjeravaju predstaviti na nacionalnom tržištu.

– Cilj je stvoriti brend čiji će proizvodi u roku od dvije godine biti prepoznatljivi na tržištu i koji će postati sastavni dio ne samo svakog kućanstva nego i ugostiteljskih objekata i hotela – iznosi Knežević svoje ambicije.

>> 10 stvari koje trebate znati o hrvatskim pekarama

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

JA
james49
11:24 15.01.2015.

Za čovjeka koji je uložio svoj vlastiti novac (70%) se može kazati da je poduzetnik. Ostali samo čekaju da nešto ušićare na izgradnji cesta, nebodera i slićno.

Avatar Hellcat
Hellcat
15:20 15.01.2015.

A joj... pa koja mu je to već firma po redu?