U prvih šest mjeseci ove godine prihodi od prodaje trgovačke robe Peveca iznosili su 622,5 milijuna kuna što je rast od 21% u odnosu na godinu ranije.
Operativna dobit iznosila je 28,1 milijun, a neto dobit 22,9 milijuna kuna, čak 12 puta više nego u istom lanjskom periodu.
Bum veleprodaje
– Razlog ovakvih izvrsnih rezultata leži u završetku širenja prodajne mreže prošle godine, zauzimanju tržišnih pozicija koje su osigurale značajan porast prihoda i veliki iskorak kroz marketinška ulaganja da bi se u percepciji javnosti brend Pevec pozicionirao na drukčiji i bolji način – kaže članica uprave Peveca d.d. Lidija Kljajić. Provođenjem aktivnosti vezanih uz upravljanje opskrbnim lancem i u sklopu toga upravljanje zalihama, logističkim procesima i portfeljem unutar pojedinih asortimana omogućeno je podizanje koeficijenta obrtaja zaliha i porast profitabilnosti. Poseban napredak vidljiv je i kroz jačanje veleprodaje, pri čemu se vodilo računa o cjenovnoj politici kao i o tome da se ne naruše prihodi u maloprodaji pažljivim izborom asortimana kao i izborom kupaca poput HoReCa kanala (hoteli, restorani, kafići), građevinskih tvrtki i slično, kažu u Pevecu.
Prihodi od veleprodaje u prvih šest mjeseci 2016. rasli su tako 46% u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Nakon nedavnih promjena u Nadzornom odboru, uskoro će ih vjerojatno biti i u upravi Peveca, sve glasnija su nagađanja upućenih. No, kompanija koja je prije četiri godine “uskrsla” iz stečaja “protjeravši” Baumax, Bricostore i OBI, u jesen će dionice ulistati i na uređeno tržište Zagrebačke burze (ZSE), dok se trenutačno dionicom Peveca trguje na CE ENTER tržištu ZSE. Tržišna vrijednost dionice je oko 200, a nominalna 100 kuna.
Velika očekivanja od dionice
Otkad dionica PVCM R A kotira na CE ENTER-u, cijena dionice porasla je s oko 60 na 200 i više kuna, pa se u Pevecu nadaju da će i po uvrštenju na službeno tržište ZSE opravdati očekivanja. Pevec d.d. ima više od 1600 dioničara, od kojih prvih 10 drži više od 52% vlasničkog udjela.
U idućem kratkoročnom razdoblju kompanija planira investirati i u kupnju prodajnih centara kako bi osigurala da se otprilike 30% prihoda ostvaruje u vlastitim centrima. U RH, gdje pokrivaju već 80% tržišta, nemaju takvih planova. No, tvrde da potencijalne mete u regiji već sad prate sa zanimanjem. Ova poslovna godina najuspješnija je pak od ulaska u stečaj. Rast prihoda veći je od 20%, a kako sve profitabilne marže pokazuju značajan rast, u ovoj se godini očekuje i znatno veća dobit u usporedbi s 2015., koja je završila s prihodima od prodaje trgovačke robe od 1,1 milijarde kuna, te s neto dobiti od oko 24 mil. kuna, 61% u odnosu na godinu prije.
>>Pevec: Dobri poslovni rezultati, radnicima božićnica i novčana nagrada
Bas cudno....nakon sto su unistili prave vlasnike sad iako nemaju nijedan novi proizvod u ponudi posluju sa uspjehom.Sa uspjehom su poslovali i Pevecovi prije samo su pogrijesili sto su odbili pobudu da prodaju poduzece SDP-ovom meceni.Od tog trenutka su krenule optuznice za koje jos niko nije odgovarao a i nebude.